Gå til innhold

Rask levering fra Komplett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten,

Den var en tur innom Stokke førtst, ca 10 km unna.

Tracker utskrift:

16.07.03 19.09 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

16.07.03 19.47 ANKOMSTREGISTRERT 3169 STOKKE

17.07.03 07.45 ANKOMMET POSTKONTOR 3201 SANDEFJORD SANDEFJORD

Lenke til kommentar

Har akkurat samme opplevelsen av Komplett for tiden, men jeg bor i Bærum.

Bestilte nytt skjermkort hos Komplett.no onsdag 16.7 kl. 14:15

Klokken 15:55 får jeg mail fra Komplett med sendingsbekreftelse.

På Postens sporingssystem på nettet står det at pakken er innleveringsregistrert i Stokke kl 17:07 samme dag.

Så kl. 22:42 er pakken ankomsregistrert i Oslo.

Kl. 12:00 på torsdag 17.7 tikket det inn en SMS på mobilen min. En melding fra Posten om at en pakke ville bli levert hjem til meg senere på kvelden mellom 17-21. Denne leveransen ser meget lovende ut, så langt i alle fall.

Kl. 17:20 tropper posten opp på døren min hjemme og leverer mitt nye skjermkort.

Total tid på hele saken er da i overkant av 27 timer, noe jeg synes er meget bra. Men det som imponerer meg aller mest er at Komplett i løpet av vel en og en halv time etter bestillingen min har pakken klar slik at Posten bare kan komme å hente den. Under tre timer etter min bestilling, så er faktisk pakken registrert i Postens egne systemer og allerede å vei til meg.

Det som også var hyggelig var at esken med skjermkortet (Sapphire Radeon 9800PRO Atlantis 128MB DDR) var HELT uten skade (mange har den siste tiden klaget på leveranser fra Posten) og skjermkortet var montert i PC'en min før kl 18:00 på torsdag. Dette var herlig, endelig litt futt på grafikksiden også.

Nå kan det vel også sies at jeg tidligere har handlet hos Komplett med stort hell. Har også hatt en retur, som jeg synes ble behandlet bra.

O

Lenke til kommentar

Komplett er meget raske. Takk til posten også.

Bor i Kristiansand.

Kan hente pakken 2 dager etter bestilling. Bruker postens pakkesporing, da ser jeg at pakken er kommet. Neste dag kommer hentelappen i postkassa hjemme.

Hjem på døren tjenesten tar en dag lenger.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte litt varer fra Komplett den 22/7, deriblant DVD-brenner som var ukens tilbud. Men jeg har ikke mottatt noe ennå.

Som alle andre, så er jeg jo litt utålmodig når jeg har bestilt noe via nettet. Så nå går jeg bare og venter. Men jeg ser at ordren står som status ÅPEN ennå.

Dette er første gang at jeg bestiller via nettet hos Komplett, som regel går jeg innom butikken på vei hjem hvis jeg skal ha noe.

Er det litt lengere leveringstid i disse ferietider?

askare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...