Filmvenn Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Today, Microsoft announced that Activision’s “Guitar Hero® Metallica®” and MTV’s “Rock Band 2” will be among the first music titles to support the celebrated “Lips” wireless microphones. Last year, Microsoft created the high quality wireless microphones that set the standard for music game peripherals, and teamed with iNiS to let fans around the world rock out with them on “Lips.” With the latest in motion-sensing technology and built-in LED lights that pulse to the rhythm of your performance, these microphones help Xbox 360 stand out as the home of the best music experiences. Now these mics will help people jam like never before with other great music games on Xbox 360, first with “Guitar Hero® Metallica.” A title update this summer will also activate mic compatibility with “Rock Band 2.” Additional titles that support the “Lips” microphones will available later this year, and only on Xbox 360. http://www.cheatcc.com/ccc_newsserver/Arti...x?PostID=375942 Endret 5. april 2009 av Maury Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg har Lips så dette er gode nyheter viss jeg skal ha RB2 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha kjempebra nyhet. Går sikkert ann å kjøpe kun RB2-discen til en billig penge Noen andre som spiller Lips her btw? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg gjør det litt. Spiller ikke så mye akkurat for tiden, så har ikke gjort det på en stund. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Lips-mikrofonene funka på Guitar Hero: Metallica-demoen allerede den første dagen den var ute. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fint å se at mikrofonene åpnes opp. Det fører helt sikker til at dem med Lips ser på GH/RB som mye mer aktuelt å kjøpe, når de bare trenger èt sett med mikrofoner. Og vice versa. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ja, også er mikrofonene til Lips ikke noe annet enn awsome. GH:WT micen til en kamerat ble ødelagt etter at den falt en gang i gulvet. Mens jeg tror jeg har mista mine Lips-mics på gulvet flere ganger. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha kjempebra nyhet. Går sikkert ann å kjøpe kun RB2-discen til en billig penge Noen andre som spiller Lips her btw? Lykke til med det, enda ikke sett RB2 til under 500 kr noe sted. Kjøpte det for et par uker siden, så nå har jeg både Lips og Rock band 2.. Smud shit Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha kjempebra nyhet. Går sikkert ann å kjøpe kun RB2-discen til en billig penge Noen andre som spiller Lips her btw? Lykke til med det, enda ikke sett RB2 til under 500 kr noe sted. Kjøpte det for et par uker siden, så nå har jeg både Lips og Rock band 2.. Smud shit Får prøve lykken på ebay eller QXL da, der pleier det å ligge en del billige spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå