Gå til innhold

Half Life 2 kræsjer når jeg prøver å lagre!

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg forsøkte å skru på Half Life 2 tidligere i dag, via Steam, så alt ut til å fungere helt fint. Helt til jeg forsøkte å lagre. Når jeg lagrer, fryser spillet helt, og etter noen sekunder får jeg en "hl2.exe har et problem og må lukkes"-melding. Dermed kan jeg ikke lagre, og det blir ganske umulig å få spilt spillet ordentlig. Jeg har prøvd å restarte PC-en, jeg har prøvd å reinstallere spillet, og jeg har prøvd "Bekreft integriteten til spillbufferen" flere ganger. Men til ingen nytte.

Sist gang jeg spilte spillet må ha vert sent forrige sommer, og da gikk alt som smurt. Men nå ser alt ut til å gå imot meg. Jeg hadde dessuten noen grafikkproblemer første gang jeg startet spillet i dag, i form av at en del modeller ikke ble gitt noen teksturer, og var derfor helt hvite. Men det fikset jeg med å "Bekreft(e) integriteten til spillbufferen".

Jeg har søkt rundt på Google i tre timer nå, uten å finne noe som fikser problemet. Jeg bruker forresten Windows XP Home Edition, og jeg kjører spillet i Windowed Mode. Skjermkortet mitt er NVIDIA GeForce 9600 GT, og jeg har 2 GB RAM. Ellers møter maskinvaren min alle de anbefalte systemkravene.

Noen som kan hjelpe meg? Jeg drar på ferie tidlig i morgen, så det er mulig jeg ikke får anledning til å svare i denen tråden før neste helg.

-Miro

EDIT: Har nå oppdaget at når jeg prøver å laste inn et lagret spill (ikke at jeg har noen...), så får jeg opp denne meldingen:

HALF-LIFE 2: hl2.exe - Programfeil

Instruksjonen i "0x241f94f7" refererte til adresse "0x0efaf41c". Minnet kunne ikke være "read".

Klikk OK for å avslutte programmet.

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...