Breathe Fresh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Selv har jeg hatt Logitech G5 i mange år, men bytta for ca 1 år siden til Mx518 og er storfornøyd med den! Logitech G5 :'( RIP. Kan aldri kvitte meg med min Logitech G5. Skaffet meg Logitech headsett i går så nå er jeg offisielt en Logitech Man! Logitech mus, headset og keyboard. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har ikke kvitta meg med den helt heller. Ligger i et skap på hybelen skulle jeg trenge en reservemus en gang i tia. Før jeg kjøpte nytt tastatur (logitech) hadde jeg et Logitech corded keyboard i 6-7års tid. Har aldri hatt særlige problemer med dem, så blir nok logitech et par å fremover! Anbefales! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Får sikkert mye kritikk, men jeg ELSKER Microsoft Sidewinder. Passer godt til hånda og liker utseendet. Kritikk x10 Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan skrive under på at Deathadderen er bra. Fikk forresten en epost frå Razer om at de har oppgradert sensoren i den, så dei nye Deathadderene er sikkert et tusen dpi bedre. Eller noe i den dur. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Holder meg til Logitech, G9 er det her. Klarte aldri å få grep om (<-haha) Razor. Men dersom du gir det tid sier jo de inbitte at "du aldri vil gå tilbake etter en Razor". Godt mulig det. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bruker en Roccat Kone, og leste jo om flere som fikk problemer med scrollen. Men jeg kjøpte etter de hadde fikset problemet. Jeg kan absolutt anbefalle den musa, er vel ca den samme formen som G5 så den har grei størrelse. Sitter godt i hånda og ikke noe tull, driverene og alt funker suverent. Minuset er jo prisen, den er litt vel høy synes jeg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har en g9 nå som jeg er mer en godt fornøyd med Så vil annbefale den videre! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skriver under på G9. Den funker fett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vel hatt min G9 nå i rundt to uker tror jeg. Var veldig uvant den første uken fordi den er så lav i forhold til den gamle jeg hadde. Men nå begynner jeg å bli vandt til det og merker når jeg spiller at den funker veldig bra Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vil gjennopplive denne tråden litt. Jeg er også på utkikk etter en gaming-mus, men for meg er prisen irrelevant. Hva er det beste av det beste der ute? Jeg har hørt en del om Roccat Kone, men det virker som om mange får problemer med scrollingen. De viktigste punktene for meg er: - God form (god å holde i) - Solid bygget (blir ikke ødelagt med det første) - Har ekstra knapper som er godt plassert - Lagger ikke Ser at mange her anbefaler den musen de selv bruker. Jeg har lyst på så objektive svar som mulig, så hadde vært fint om dere ikke favoriserer deres egne ting (Noe som veldig lett skjer) På forhånd takk - Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg slenger meg på de som er fornøyd med G9 Meget stødig! Den har jeg selv. Anbelfaler også Intelli 3.0, den er også meget bra(og billig). Endret 8. november 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Logitech er alltid en vinner! Om ikke så er ikke razer så aller verst de heller. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan vel oppdatere og si at jeg har skaffet meg en Logitech G9. Jeg valgte den fremfor Roccat Kone fordi etter at jeg hadde lest noen bruker-reviews rundt om på nettet fant ut at Roccat'en var litt dårlige kvalitet. Litt mer puslete, og ting ble fortere ødelagt. Er storfornøyd med G9. Muligheten til å skifte deksel/legge inn vekter er fin, muligheten til å skifte knappene til mye rart osv er også deilig, musehjulet er godt å snurre på og den glir godt Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Min Diamondback tok kvelden for en liten stund siden, og planlegger nå å kjøpe ny gamingmus. Dette viste seg å være litt vanskeligere enn antatt. Sitter nå å leser litt rundt, og valgene faller på enten Roccat Kone eller Logitech G9. Begge ser veldig bra ut, det eneste er bare at formen på G9 virker så unaturlig for meg, mens på Kone leser jeg stadig om at rullehjulet blir ødelagt. Dette skal de da ha fikset, men kan være salgsteder på nett som ikke har byttet ut til den nye. Vil jo gjerne ikke sitte å sende den tilbake hele tiden. Hmm, mange sier at man kan ikke få andre til å bestemme hvilken mus man skal velge, det må man bestemme selv slik at den blir tilpasset til sin egen hånd, men valget er så vanskelig. Noen her som har hatt G9 og/eller Kone og kan kommentere noe av det jeg har fortalt av problemer? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 MX518! Fantastisk mus og utrolig billig er den også! Anbefales på det sterkeste, har hatt min i 3 år nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351141 Støtter den fullt!! MX518 er deilig å bruke :rolleyes: Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei Jeg har Logitech G5 og er fornøyd med den. Eneste som kan være å utsette på må være at den gropen på siden til tider er litt ubehagelig. Den passer egentlig ikke så godt inn i hånden. Har vurdert å skifte til en Deathadder da denne skal være veldig bra. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Roccat Kone hadde problemer med scrollingen. De har fikset det og lagt ut en V2 på markedet. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Logitech MX518 har jeg hatt lenge lenge, mest stabile musen på markedet Uslålig aim jeg hadde når jeg geeket CS i mine yngre dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå