Gå til innhold

Hvilket pc-spill har best utseende?


Best utseende (pc)  

  1. 1. Stem nå! :D

    • Left 4 Dead
      6
    • Crysis
      20
    • Call Of Duty
      7
    • Mirros Edge
      10
    • Bioshock
      9
    • Red Alert 3
      1
    • Oblivion
      10
    • Prince Of Persia
      5
    • The Witcher
      6
    • Mass Effect
      4
    • Monkey Island 3
      8
    • Annet
      8
    • Den lengste reisen
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ligger søren meg Mirrors Edge foran Crysis også, er det mulig? Greit at de andre spillene som ligger foran har god stemning, men Mirrors Edge er da flatt og kjedelig med sykehushvit tema. Teksturene er heller ikke mye å skryte av.

 

WTF snakker du om? Jeg er en grisefan av Crysis, men jeg må si at Mirror's Edge har på mange måter penere graffikk. De spillene topper ihvertfall pent topplistene på penest graffikk, har ikke sett noe så bra i noe annet spill.

 

Mirror's Egde er ikke bare kjedlig, det har stemning det også faktisk :)

 

mirrorsedge200901162156.jpg

mirrorsedge200901161511.jpg

mirrorsedge200901162149.jpg

 

Nei, vis meg gjerne noe som er penere enn den herlige utsikten :)

Lenke til kommentar
Nå ligger søren meg Mirrors Edge foran Crysis også, er det mulig? Greit at de andre spillene som ligger foran har god stemning, men Mirrors Edge er da flatt og kjedelig med sykehushvit tema. Teksturene er heller ikke mye å skryte av.

 

 

Mirror's Edge tjener ikke bare på at det har et nydelig utseende, det funker også optimalt i forhold til historien som blir fortalt og det aller beste er hvordan de har implementert gameplayet inn i grafikken - med røde detaljer på hvor du skal løpe, uten at det ser noe annet enn flott ut.

 

Crysis har kanksje en skarp grafikk, men for meg viser den helt vanlig skog. Jeg liker spill som har en tydelig visuell stil, og ikke spill som bare har skarp grafikk.

 

Har uansett stemt nå, stemte "Annet". En stemme til de spillene jeg ville ha hatt i pollen men som ikke er der.

Lenke til kommentar

Jeg velger å tolke best utseende som vakrest, eller mest unike stil.

 

På toppen av min liste troner derfor Another World (Amiga klassiker som har kommet i ny og oppdatert utgave). Fransk galskap på sitt beste. :)

Utover det vil jeg si at skogene i Oblivion aldri blir kjedelige. BG2 er fortsatt veldig vakkert.

Jeg har ikke spilt Braid, men det ser veldig flott ut. Bioshock er utrolig flott med gjennomført Art Deco. Ganske unikt, spør du meg, og veldig modig.

 

Crysis har flott grafikk, men det er ikke noe spesielt med stilen. Ganske kjedelig FPS greier, egentlig.

 

Skaperne av Dead Space burde vel egentlig ikke få så mye kred for den visuelle stilen. Rob Bottin slo dem med 25 år i John Carpenter's The Thing. Monstrene i Dead Space ser ut som de er veeeldig inspirert av den filmen. Allikevel ser det veldig flott ut.

Lenke til kommentar

Etter å ha gitt Assassin's Creed en ny sjanse (samlet støv i 2 år) så må jeg si meg enig i at noen av bymiljøene er utrolig vakre. De har fått til en vakker realistisk stil, noe som er sjeldent siden mange spill enten blir realistiske (les: brun/grå smørje) eller så har de en særegen stil. Jeg vil si at AC kombinerer dette på en god måte.

Lenke til kommentar
Nytt = Bedre, TDZ?

Det er endel spill som er laget for å være showcase for nye muligheter innenfor grafikk og hvert år kommer det en håndfull titler som overgår alt man har sett tidligere for å selge de råeste grafikkortene. Dette er PC spillenes fomel 1 race og bidrar til teknologisk utvikling. Så kan man jo argumentere for at de bommer rent stilmessig og faller igjennom artistisk sett, men det er alltid ett eller to spill som får folk til å måpe. Far Cry 2 og Dead Space mener jeg hører hjemme i denne kategorien. Jeg kunne selvsagt nevnt Age of Wonders (PC 2002) eller Sonic The Hedgehog (spesiellt Starlight Zone, midten av 90 tallet ... vent stryk denne det var på Sega konsoll ikke PC :p), eller Lords of Midnight (C64 tidlig 80 tall), men det er mer nostalgi enn en objektiv og oppdatert bedømmelse av "best utseeende".

 

Jeg må si jeg er fristet til å skaffe Mirrors Edge bare på grunn av screenshots jeg har sett :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg synnes crysis har best grafikk, det som du kan se i dag er ikke det beste ser du :D crytek har låst grafikk motoren for at du ikke skal kunne spele det på den beste grafikken, crytek mener at grafikk motoren deres er for krevene til dagen datamskiner og venter heller med og vise den fulle grafikken, det er noen som har valgt å bryte låsen med en såkallt mod som åpner, se her :

 

Detter er et bilde fra crysis på very high ( det høyeste du kan ha det på uten mod )

 

63809d1211697441-crysis-very-high-dx10-8800gt-minres.jpg

crysis8.jpg

 

Så har du med mod ( den tar det opp til den virkelige grafikken)

 

Crysis_Ultra_neu_02.jpg

7y5uesy.jpg

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...