Gå til innhold

Hvilket pc-spill har best utseende?


Best utseende (pc)  

  1. 1. Stem nå! :D

    • Left 4 Dead
      6
    • Crysis
      20
    • Call Of Duty
      7
    • Mirros Edge
      10
    • Bioshock
      9
    • Red Alert 3
      1
    • Oblivion
      10
    • Prince Of Persia
      5
    • The Witcher
      6
    • Mass Effect
      4
    • Monkey Island 3
      8
    • Annet
      8
    • Den lengste reisen
      1


Anbefalte innlegg

Left 4 Dead er jo også ganske fint.

Elsker måten det ser ut

 

Ikke bare ser det fint ut, men utseendet er formet på en slik måte at det er pent å se på og også funker utmerket for å fortelle deg de viktigste tingene uten at du trenger å flakse for mye med øynene.

Vet om ikke om du har lest disse to blogg-innleggene, men her og her har du Valve sin fremgang for hvorfor og hvordan spillet ser ut slik som det gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes CoD skaper mye bedre stemning og har mye bedre omgivelser en eksempelvis Crysis og Far Cry 2. Smakssak.

 

Disse er de jeg synes fortjener å gå videre:

 

Oblivion

The Witcher

Mirror's Edge

Bioshock

Prince of Persia

 

Disse spillene klarer å skape en unik stemning, har flotte omgivelser og ser ellers veldig bra ut :) Er dog ikke sikker på hva jeg skal stemme enda.

 

PS: De tre nederste har jeg ikke spilt helt enda, men jeg har spilt nok av dem til å vite såpass. Meninger kan altså endres angående de tre.

Lenke til kommentar
Hvem av Call of Duty spillene sikter du til i pollen? MW eller WaW?

 

Hvordan kan uannsett noen seriøst mene at CoD spillene har best utseende? Huff..

 

Pga utseendet har ikke nødvendigvis med grafikken å gjøre, samme som at jeg ÆRLIG mener at Super Mario 3 ser bedre ut enn 1.6 f.eks

 

Men av de som har best utseende så kommer L4D på nr.1

Lenke til kommentar
Hvem av Call of Duty spillene sikter du til i pollen? MW eller WaW?

 

Hvordan kan uannsett noen seriøst mene at CoD spillene har best utseende? Huff..

 

Pga utseendet har ikke nødvendigvis med grafikken å gjøre, samme som at jeg ÆRLIG mener at Super Mario 3 ser bedre ut enn 1.6 f.eks

 

Men av de som har best utseende så kommer L4D på nr.1

 

Utseendet eller teknisk, no matter what, skjønner ikke hvordan noen kan synes det måler seg med de andre men men

Lenke til kommentar

Er vel fint design BioShock tjener på, så er enig med deg Ercles.

Mangler vel en generell definisjon på hva som menes med "best utseende".

 

Åkke som, av spillene i pollen aner jeg ikke hva jeg skal velge. Prince of Persia er jo overlegent nydelig, mens Left 4 Dead jo har et utrolig stemnigsfylt utseende. Det formerlig oser død og forråtnelse på natterstid til tider.

BioShock er fint å se på, men det er mer den genrelle utformingen av verdenen som får æren for det, og ikke grafikken i så måte.

Crysis har teknisk fine trær og alt det der, men er jo på det beste et tradisjonelt fps-utseende, og derfor ingen kandidat i mine øyne. Men det bunner ut i at ingen har definert "best utseende" før pollen ble satt opp.

Lenke til kommentar

Noen liker jungelmiljøer (og Crysis kan virkelig stråle opp der, især med enkelte grafikkbedrende mods) og mener derfor Crysis svarer best til deres definisjon på "best" eller "penest" spill. Andre føler stemning og atmosfære, og hvordan det generelle utseendet bygger opp mot det (Bioshock) mens andre er forelsket i spill fra 90-tallet. I mine øyne har jeg til gode å se et spill like pent som Banjo-Kazooie, men Bioshock's overlegne tenkniske overtak er for mye. Pluss at BK ikke er på pc.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke begynne å ta hensyn til modda utgaver av spill i tillegg?

 

Mirror's Edge glemte jeg å si noe om i sta, elsker nemlig den grafikken, som funker utmkeret som ikke bare øyegodteri men også som en stemningsskaper for spillets historie - en ren verden hvor alt overvåkes har en ren verden hvor alt er veldig design, liksom. Nydelig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...