Gå til innhold

Problem med Garry's Mod

Anbefalte innlegg

Spilte Gmod for noen uker siden, og joinet en flatgras-server, som jeg pleier å gjøre. Med en gang jeg kommer inn blir jeg spawnkilled mange ganger på rad, og når jeg prøver å leave står det "Leaving so soon?" på en pop-up boks, og jeg på bruke oppgavebehandling for å lukke programmet. Jeg finner senere ut at serveren heter "instant spawn-kill", noe jeg ikke så med en gang. En uke senere prøver jeg å spille igjen (for første gang siden episoden jeg har fortalt om), på en ny server. Da får jeg følgende boks opp hvert femte sekund, som gjør det umulig å spille:

Hva skjer? Har dette noe med den andre serveren jeg joinet å gjøre? Har prøvd å reinstallere det på Steam, men ingenting skjedde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville instalert spillet på nytt igjen. Det tar ikke så lang tid, og tror kanskje du har fått en lite "virus" inni GMOD folderen din etter du joinet den serveren. Er et par slike servere der ute som planter forskjellige koder inn i de forskjellige tekst filene dine. Instaler selve mappen på ny, så skal det fungere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...