Marius_J Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er noen av vennene mine jeg ikke får invitert til "party". Som jeg har spilla med før. Skjedd plutselig. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvilken NAT type har du? For å sjekke gå på nettverks innstillinger også liste over nettverk status eller no... Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Hvilken NAT type har du? For å sjekke gå på nettverks innstillinger også liste over nettverk status eller no... Jeg har Nat type 2 . Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har samme problemet selv, noen ganger går det andre ganger ikke... Kan hende cod bruker noen spesielle porter som du kan åpne. Søk litt på google så finner du sikkert no... Har samme problemet selv, noen ganger går det andre ganger ikke... Kan hende cod bruker noen spesielle porter som du kan åpne. Søk litt på google så finner du sikkert no... Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Men det er enkelte personer det ikke går med. Som det har fungert med før. Men de aller fleste fungerer det fint med. Prøvde en gang at en tredje person inviterte personen, og da kunne vi spille sammen. Etter det kunne jeg også invitere han selv en periode, men så skjedde det igjen. :| Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 sett PS3 på DMZ i routeren, da får du NAT type 1 og kan gjøre alt Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) sett PS3 på DMZ i routeren, da får du NAT type 1 og kan gjøre alt Done that.. står enda nat type 2! ? Endret 9. april 2009 av Mariusj Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 rart du skal få type 1 da. hvordan er oppsettet ditt? modem - router? modem/router modem/router - router Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 rart du skal få type 1 da. hvordan er oppsettet ditt? modem - router? modem/router modem/router - router Modem --> router --> ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå