TST Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sikter du et sted mellom «episk» og «parodisk» treffer du kanskje Ken. Les mer Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 KUN til Xbox og på det ene SSet (screenshot) så er det en quick-time event med en PS knapp? Hva er det jeg har misforstått her? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) KUN til Xbox og på det ene SSet (screenshot) så er det en quick-time event med en PS knapp? Hva er det jeg har misforstått her? Mener du X? det er en X på Xbox kontrollen også vettu. Hva annet tenker du på? hmm ser at anmeldelsene havner ca midt på treet, eller 70% Syns selv at demoen ikke falt helt i smak,men er vel aldri nok til å gi et førsteintrykk. Plukker det sikkert opp når det havner for 200kr. Bra anmeldelse forresten:) som alltid. Endret 4. april 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Morsom omtale, fikk nesten litt lyst å kjøpe spillet for å leke ninja i klovneklær... Men tror jeg gjør som Akrbra over, venter til spillet kommer på billigsalg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 God anmeldelse helt enig, syntes det var et ganske mye bedre spill i forhold til demoen men helt klart ikke verdt mer enn 7/10, god underholdning Lenke til kommentar
Fiddly Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis demoen er noe å gå etter så slo Ninja Blade meg mer som et fattigmanns God of War, enn Ninja Gaiden. Eneste som minte om Ninja Gaiden var fyren med SM-maske. Kul anmeldelse forresten! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde regnet med 3-5/10, så dette ble jeg positivt overrasket til Kanskje det blir et kjøp en gang. Men jeg burde vel spille ferdig Ninja Gaiden før den tid. Lenke til kommentar
Topcom Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) har akkurat spilt ferdig første brettet. og jeg har kost meg MASSE.. enkelte områder blei utrolig vanskelige men det var ikke alt for vanskelig, så jeg fortsatte og prøve. herlig spill. i min mening så langt ville jeg gitt det hvertfall et poeng høyere. Vi får se når jeg får lagt oen flere timer inn i det .. her ser dere en videoreview av spillet og. enjoy. Endret 4. april 2009 av Tombha Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå ble jeg overrasket! Kanskje det blir et kjøp på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja dette så jo faktisk litt gøy ut. Men hater denne type lagringer som dette spillet bruker. Er ofte jeg ikke gidder spille ferdig et brett og bare saver og slår av, men her må du spille ferdig hele brettet. Det er greit hvis bretter er kort, men er det langt og vanskelig ødelegger det mye av spillet. Så venter til det havner under 200,- på play.com. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ninja Blade er fett, lenge siden jeg har hatt det mer gøy i noe spill, men må ha sans for humoren da, det tar jo helt fullstendig av og det er spekket med quick time events, heeeele tiden. Gir det 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå