ace855 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei, jeg lurer på om hvis jeg låner et spill av en kamerat og instalerer det på harddisken på xboxen min, har det noen konsekvenser for han når han skal spille det seinere, funker live med det samme spillet på forskjellige xboxer? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei, men du kan jo ikke spille det uten å ha hans plate i da.. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) så lenge man har dvd/spillet i xboxen man installerer ikke hele spillet på harddisken, så bare 1 får spilt kan hende jeg tolka spørsmålet feil :/ Endret 3. april 2009 av Belfez Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 så man må ha plata i selvom man ahr instalert spillet? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja for at man skal bekrefte at man eier spillet Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Åja men da forstår jeg, takk! Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Grunnen til at man velger å installere spill, blir for å få vekk endel av støyen fra DVD spilleren. Og så loader man litt fortere enkelte steder Men som du allerede har fått svar på, så må du ha plata i boksen for å spille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 For å slippe å lage ny tråd bare låner jeg denne litt. Skulle intallere Crackdown på hardisken pga en ripe som er kommet og da klikker spillet. Men når jeg skal installere det får jeg bare opp en melding som sier: Installation of this game isn`t supported. Trodde det var mulig å installere alle spillene til hardisken jeg. Er det noen andre som har hatt dette problemet eller som har klart å installere det? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det var to spill som ikke installeres. Ett av dem var crackdown, husker ikke hva det andre var.. så kommer nok ikke til å fungere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det var synd, da får jeg ikke spillt spillet Skulle kommet en oppdatering til spillet som gjorde at det ble mulig. Men takk for svar Oxidia Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Crackdown og DOAX2 kan ikke innstalleres, mener jeg. Synd men sant. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva er grunnen til dette egentlig? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har en liten case her: Hvis jeg legger inn et eller annet spill, for så og kopiere plata. Og så prøve og spille med den: Hva skjer? Har tenkt lenge på det der Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så lenge konsollen er umoddet vil du nok få beskjed om å sette i ein 360 kompitabel disc tenker eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå