TheOats Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Når jeg kom til lvl 30 kunne jeg ikke velge en skill som skulle være tilgjengelig på det lvl'et. Og nå når jeg har kommet til 31 kan jeg fortsatt ikke velge den skill'en. Noen andre som har hatt det samme problemet? Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
SirMarino Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser ut som du mangler skill points i noen av skillene som leder dit til den du vil ha? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ser ut som du mangler skill points i noen av skillene som leder dit til den du vil ha? Har over 5 på alle på venstre siden der. mdlOpenGL.bas Endret 3. april 2009 av TheOats Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du må skille den tigeren og slangen også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Går jo tross alt en prereq-pil fra Serpent Strike (eller hva det het) til Phoenix Strike i tillegg til den som kommer fra venstre. To levels med et skill point hver i Tiger og Serpent Strike, så har du den. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Aha! Viser bare hvor n00b jeg er. Trodde man bare trengte å følge en av "stigene" ned til de nederste skillene. Takker. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Trode dette var en troll til å begynne med Har blitt paranoid.. for mye Darkfall(Forumfall) :o Endret 4. april 2009 av NerdRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå