TST Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kuler med skru og dreping i sakte film. Livet som snikmorder er helt spesielt. Les mer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja dette var jo ein skikkelig uventet ting Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Synes demoen hadde en viss underholdningsværdi. Men ikke noe jeg vil kjøpe til full pris. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For min del, så er spillet knallbra. Eneste minuset er en kort singleplayer. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så rart at et spill basert på film ikke fikk toppscore Selv om det ser gøy ut å skru kuler rundt omkring. Fin anmeldelse btw =) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig noen med fornuft, ENDELIG. Sett anmeldelse av det her på diverse steder hvor det får 6'ere og 7'ere og jeg kan faen ikke fatte hvorfor. Demoen var så elendig at jeg lo og lo av det her patetiske forsøk på film lisens. Love for gamer.no! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ligger demoen på Live? Da må jeg nesten teste dette ut. Skruing av kuler er ikke noe å kjimse av! Synd at resten av spillet levde opp. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Endelig noen med fornuft, ENDELIG. Sett anmeldelse av det her på diverse steder hvor det får 6'ere og 7'ere og jeg kan faen ikke fatte hvorfor. Demoen var så elendig at jeg lo og lo av det her patetiske forsøk på film lisens. Love for gamer.no! Helt enig, et elendig forsøk på å lage et spill. Har du fått med deg intervjuene av Pete Wanat? Ifølge han skulle spillet være ganske bra. Jeg anbefaler deg å se/høre på Invisible Walls fra forrige uke, der er han gjest. Han gjør faen meg narr av alle spillene på Wii, men Wanted er jo like dårlig. Urkomisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Prøvde demoen såvidt i ti minutter, men det var så elendig at jeg ikke gadd så mye mer. Ikke overrasket, akkurat. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk ikke med meg om anmeldelsen var til konsoll eller pcversjonen, men jeg kjører pcversjonen atm og synes det er et veldig underholdende spill. Historien er litt artig, gameplayet er underholdende og grafikken tidevis bra. Så hvordan det er mulig å gi spillet 3/10 er ufattelig for meg. I små mengder er spillet absolutt artig, dog musikken blir slitsom i lengden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vel, det var gøy å kunne skru kuler, da. Det var vel stort sett tankene jeg satt igjen med etter å ha spilt demoen. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ble heller ikke noe overrasket og tror jeg hadde gitt spillet nesten samme karakter. Lastet spillet ned for rundt 1 uke siden fra PSN. Det ble så utrolig lite varierende og kjedelig og dårlig nivådeign at jeg ikke gadd å spille spillet mer. Første gang gadd jeg ikke mer ette rjeg akkuat skulle spille han fyren med masken. Men ette der igjen spillte jeg hele demoen og syntes at spillet var ganske dårlig. Min mening: + Nyskapende med å snu kuler (bullet curving), passelig bra lyd og god cover modus. Bra tutorial. - Dårrlig grafikk og lite interessant untatt å snu kuler. Dårlig nivådesign, mye repetisjon og lite med variasjon. Blir fort ensformig. Karakter 3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kul film kul demo så blir nok et kjøp når det havner i billig kurven hos Play.com Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Synd men ikke uventende. Skru kuler er vel og bra, men resten holder ikke mål. Ikke noe kjøp. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Fikk ikke med meg om anmeldelsen var til konsoll eller pcversjonen Sakset fra anmeldelsen: "Spillet er testet på Playstation 3, men er også i salg for Xbox 360 og PC." Og fra karakterboksen: "PlayStation 3: 3/10" Vi jobber med enda tydeligere merking av plattform i sakene våre, men det er da i alle fall noe :-) Lenke til kommentar
Fiddly Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Taklet overhodet ikke filmen, men demoen av spillet synes jeg var ganske grei til å være et filmspill. Gikk kanskje en smule på skinner da. Basert på demoen ville jeg gitt det 6/10. I kinda liked it. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Anmeldelsen kunne godt nevnt hvor mye aksellerasjon det er i siktingen, og at det ikke er mulig å slå denne av. Dette var det som ødela mest for meg. Umulig å treffe noe som helst. Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Må si jeg ler litt av alle som takker anmelder for å si sannheten om et helt elendig spill, når de bare har spilt demoen og ikke har en berettiget mening engang. Anmeldelsen til Mikael var god den, men jeg er ikke enig i at spillet er så utrolig dårlig. Skriver anmeldelse om Weapons of Fate selv, og gir det en (sterk) 5/10. Spillmekanikkene som ligger i bunn er svært solide og spillet er ganske morsomt. Dessverre er det også utrolig kort, utrolig ribbet for innhold, lite nyskapende og litt ensformig til tider. Spillet anbefales spesielt til fans av filmen. Som filmspill er Weapons of Fate uvanlig gjennomført. Det skal nevnes at jeg har spilt PC-versjonen. Endret 5. april 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Så rart at et spill basert på film ikke fikk toppscore Selv om det ser gøy ut å skru kuler rundt omkring. Fin anmeldelse btw =) Spillet er basert på tegneseriene, men bruker lisensen til filmen. Synd det ble slakt, siden det virket passe kult da Pete fortalte om det i Invisible Walls.. Testa demoen, og det virka jo morsomt, men neppe noe jeg ville kjøpt til fullpris. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 "Overraskende" at spillet ble like ræva som filmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå