Elefantmesteren Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 jeg har absolutt tro på dem cod4 er for meg verdt mer enn alle mine andre spill til sammen, og jeg er sikker på at mw2 blir minst like bra. venter med å forhåndsbestille til jeg får vite om det kommer en limited edition. er også litt usikker på om jeg skal bestille fra amerika eller norge. (kommer nok et par dager før i amerika) Lenke til kommentar
lrims Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Husker hvor kjepphøye de var før Modern Warfare, og det ble med god grunn :rolleyes: Håper denne innstillingen matcher utfallet Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er uansett et obligatorisk kjøp fra min side Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Utvilsomt et kjøp på meg. Dette blir sykt bra. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Man regner med at det blir bra. Men begynner å bli ganske mange spill i serien, kommer ikke folk til å bli lei? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 COD4 lever den dag i dag på god Multiplayer. Hvis MW2 leverer sakene på MP siden, og det ser det jo ut til at det kommer til å gjøre, ettersom det er COD4++, så kommer det til å bli bra (hadde vært fornøyd med flere maps og våpen til COD4 og litt mer challenges for å være helt ærlig...) Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Man regner med at det blir bra. Men begynner å bli ganske mange spill i serien, kommer ikke folk til å bli lei? Folk blir vel lei av å spille og? Selv om det er mange spill i samme serie, er ikke forskjellen innad i seien nevneverdig mindre enn sammenlignet med andre skytespill. Du skyter og dreper, samler poeng... osv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Man regner med at det blir bra. Men begynner å bli ganske mange spill i serien, kommer ikke folk til å bli lei? I den helt nye "Modern Warfare" serien? IW har gjort det til en ny IP; de har lagt CoD navnet bak seg. Er enig med deg i at det kom altfor mange CoD spill, men forhåpentligvis får IW ha denne serien i fred. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Man regner med at det blir bra. Men begynner å bli ganske mange spill i serien, kommer ikke folk til å bli lei? Vel, slik jeg ser det lagde de først COD, som de perfeksjonerte, spesielt med tanke på multiplayer, med COD2. For de som enda ikke var lei av WW2, lagde treyarch COD3 mens Infinity Ward lagde COD4, som er noe helt annet på grunn av den moderne settingen, den nær perfekte multiplayer-delen og så videre. Så lagde selvfølgelig Treyarch et nytt makkverk mens vi venter på neste perle fra IW. Så langt har IW laget 3 unike og praktfulle spill, og neste iterasjon blir nok intet mindre. IW har ikke gått for å melke kua så langt, men det er synd om Treyarch sine spill med COD-tittelen ødelegger IW sitt rykte. For mange spillere der ute er dagens generasjons spillkonsoller deres første, og for mange spillere er Call of duty: World at War en dårlig oppfølger til Call of Duty: Modern Warfare. Det er langt fra alle som interesserer seg såpass i spill at de vet at det er to forskjellige utviklere bak de to spillene. Dette er nok grunnen til at IW dropper COD-delen av tittelen, fordi hvis MW2 er et så bra spill som det kan være, vil de ikke trenge hjelp av COD-navnet for å selge bra. Det er ikke så rart de vil løsrive seg fra navnet og lage noe selvstedig og eget, så langt har vi vel sett 15 titler i serien, hvor av de 3 klart beste er laget av IW. At COD-navnet er droppet for Modern Warfare 2 vil nok ikke slå ut på mange andre måter enn at salget de første ukene ikke vil bli så stort som det kunne vært, men tror nok IW tjener på å løsrive seg i det lange løp. I den helt nye "Modern Warfare" serien? IW har gjort det til en ny IP; de har lagt CoD navnet bak seg. Er enig med deg i at det kom altfor mange CoD spill, men forhåpentligvis får IW ha denne serien i fred. Det gjør de nok denne gang, grunnen til at Treyarch og alle de andre utviklerne ble trukket inn i COD-serien var for å porte COD1 og COD2 til konsoller, noe IW har vist at de klarer veldig fint på egenhånd denne generasjonen Endret 5. april 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå