Gå til innhold

Modern Warfare 2 tidenes mestselgende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke Pokemon Red/Blue solgt rundt 30 millioner kopier? Jeg tviler sterkt på at Modern Warfare 2 klarer å matche det tallet. Spesielt hvis det ikke kommer ut til Wii. De får nok med å konkurrere mot denne generasjonens mestselgende titler(Wii Fit, Mario Kart Wii, Nintendogs, New Super Mario Bros).

Lenke til kommentar

Allerede forhåndsbestilt her i gården. Spillet har en enorm fanbase fra CoD4 så de kan godt slå rekorden. Man må huske at dette spillet kommer til 360/PS3/PC så kundegruppen er enorm. Gleder meg iværtfall!

CoD4 har vel over 10 mill unike brukere på XBL alene. Er vel også en liten % spillere som ikke har koblet boxen til nettet heller. Tallet for PSN er over 4 mill (men det gjelder kun de som har spilt MP. Om noen har kun spilt SP delen (tviler på det) så er de ikke blant de).

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

I følge denne listen har de litt å strekke seg mot. Kommer nok til å selge i bøtter og spann, og ved å komme seg bort fra Call of Duty navnet får kanskje Infinity Ward lov til å leke seg med Modern Warfare i lang tid fremover mens Call of Duty serien kanskje fortsetter hos Treyarch alene.

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

CoD4 var et så latterlig bra spill, og det er fortsatt den dag i dag det beste multiplayer-skytespillet på markedet. Glem Halo og Gears of War. Infinity Ward har virkelig truffet spikeren på hodet med Modern Warfare. For en gangs skyld et skytespill som har en veldig interessant og uforutsigbar historie - uvanlig som det er - i tillegg til flott gameplay, pen grafikk, lave systemkrav, og en uendelig bra multiplayer-modus. Det faktum at Treyarch nok engang klarte å kjøre serien på tverke, gjør meg bare desto mer tørst på et nytt IW-spill. Modern Warfare 2 skaffes så snart det er mulig.

Lenke til kommentar

Så lenge de beholder og/eller raffinerer det som gjorde multiplayeren så bra (xp, levels, perks, mulighet til å lage svært spesialiserte klasser til brett/spillestil), så er det ingenting som står i veien for at MW2 skal selge fantastisk bra. En god singleplayerdel skader ikke, men jeg tror ikke det var den som gjorde at CoD4 ble en suksess uten like.

Lenke til kommentar

Modern Warfare har fått et fantastisk rykte, og er et kvalitetsspill uten like. Håper IW får kjempesalg, og at de slipper utvanning fra Treyearch/andre utviklere. Ønsker de all lykke til, og gleder meg vannvittig til MW2 kommer ut. :)

Lenke til kommentar
OK, visste ikke at Modern Warfare var det endelige navnet... Bra, med tanke på at vi får IW-spill ved siden av Treyarch sine, så blir det litt mindre tid å vente :)
:huh:

Hvorfor tror du det plutselig blir "mindre tid"?

Treyarch og IW har laget CoD spill for Activision i mange år, så det er ingen endringer i spillutviklingen, det vil antakelig fremdeles komme et spill annethvert år fra hver av utviklere, akkurat som før.

Den eneste endringen er selve navnet på spillserien som IW lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...