TST Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lyst på et spill som blander Crackdown og The Force Unleashed? Les mer Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Oi... Enda en grunn til å skaffe seg PS3. Jaja, skal jobbe litt i nær framtid så forhåpentligvis så kan jeg få kjøpt det. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser lovende ut. Håper at det ikke flopper... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ser ok ut, men velger heller prototype Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Only on Playstation Får evt plukke opp Prototype etterpå Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Veit ikkje heilt eg. No er eg ingen spesiell fan av slike free roaming spill som GTA og Crackdown. Men basert på det eg har sett av Prototype og dette, syns eg førstnevnte ser meir tiltalendes ut. Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal ha både dette og Prototype, sannsynligvis. Ser sweet ut ! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Syntes også at Prototype ser mer interessant ut. Vet ikke hva det er, men jeg syntes Infamous ser veldig tørt og kjedelig ut. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har sett Prototype i aksjon. Det spillet skal jeg ikke bruke én krone på. Har testet Infamous litt. Det virker som et litt bedre spill, men ikke like morsomt som Crackdown tror jeg. Klarer meg fint uten begge. Det nye Bionic Commando så mer lovende ut. Mer linært enn de andre, men så mye bedre ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lyst på et spill som blander Crackdown og The Force Unleashed? Les mer Dere har vel prøvd Prototype og, hvilket synes dere virker best ? Begge spillene virker litt like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå