Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eneste som er kjipern på visse VC spill når det gjelder gamecube kontrollere, er at du ikke kan endre på knappeoppsettet selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spillet er fantastisk! Som du sier er det litt strevsomt med tiden til å begynne med, men når en er vant til det gjør det bare spillet bedre. Det var litt irriterende å ta det første templet om igjen for å samle alle feene på nytt, men sånn er det ... Gleder meg til å fortsette. Når du kommer lengre ut i spillet vil alt bli en god del lettere. Men vil ikke si hva da det kan være spoilere. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 At en kan sakte ned tiden, samt hoppe en dag av gangen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, det er en av tingene, men tenkte også på en del av maskene du finner ilpøet av spillet. En av maskene gjør slik at når du har den på deg så finner du mye lettere feene i templene da masken enten lager en lyd eller vibrerer når en fe er i nærheten, husker ikke helt hvilken av de to den gjør for det er så lenge siden jeg spillte det sist. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det leser jeg ikke . Akkurat nå sliter jeg litt i forkant av andre tempel. Har nettopp kastet et stort kjøttstykke til en Goron som ga meg en froskemaske. Nå regner jeg med ta jeg skal finne en som kan gi meg muligheten til å bære power kegs, men jeg er sannlig ikke sikker. Nå har jeg nok spilt en 8-10 timer i dag, så får fortsette etter jobb i morgen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg husker jeg fikk dette til jul, tror jeg det var, da det kom. Jeg var dritskuffa husker jeg. Spillet var jo på langt nær så bra som Ocarina of Time. Jeg har enda ikke runda det. Endret 13. april 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det leser jeg ikke . Akkurat nå sliter jeg litt i forkant av andre tempel. Har nettopp kastet et stort kjøttstykke til en Goron som ga meg en froskemaske. Nå regner jeg med ta jeg skal finne en som kan gi meg muligheten til å bære power kegs, men jeg er sannlig ikke sikker. Nå har jeg nok spilt en 8-10 timer i dag, så får fortsette etter jobb i morgen. Kan faktisk ikke huske noe av det der. Er jo en bra ting, for da kan jeg selv snart begynne på et nytt spill også. Er så mye gøyere når en ikke husker alt en skal gjøre og hvor alt er @Cloudemyx: Husker jeg følte det på samme måte. Tror jeg ga det to sjanser før jeg ga opp, og da spillte jeg lenge begge gangene. Men så den tredje gangen ble jeg plutselig helt hektet, og jeg så hvilket fantastisk spill dette egentlig er. Vil anbefale deg å prøve en gang til, og som jeg sa til Jorchi så blir spillet enklere og bedre jo lengre ut i spillet en kommer Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hvordan er framraten hos dere som spiller på Wii? Jeg sliter litt med framraten i noen scenarioer. Er det mye som skjer om gangen faller den ofte ned til en 10 FPS. Jaja, litt av sjarmen med å spille originalen ... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det leser jeg ikke . Akkurat nå sliter jeg litt i forkant av andre tempel. Har nettopp kastet et stort kjøttstykke til en Goron som ga meg en froskemaske. Nå regner jeg med ta jeg skal finne en som kan gi meg muligheten til å bære power kegs, men jeg er sannlig ikke sikker. Nå har jeg nok spilt en 8-10 timer i dag, så får fortsette etter jobb i morgen. Det er Goron-masken som gjør at du kan brukte de store bombene etter det jeg husker. Ellers er du ikke sterk nok. Hvordan er framraten hos dere som spiller på Wii? Jeg sliter litt med framraten i noen scenarioer. Er det mye som skjer om gangen faller den ofte ned til en 10 FPS. Jaja, litt av sjarmen med å spille originalen ... Kan ikke si at jeg har kommet over noen som jeg kan huske. Nå er den så og si "låst" på rundt 20 men. Noen spesielle steder du legger merke til dette? PS: Jeg må nesten skaffe meg en Wavebird, den ledningen til GC-kontrollen er for kort. I fare for å dra Wii-en av benken enkelte ganger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hadde en Wavebird, men den var ikke noe bra. Ble hele tiden disconnected og batteriet måtte byttes ofte. Knappene funket ikke helt heller. Ble til at jeg heller kjøpte 2 nye kontroller på clas ohlson til 150 kr stykket. Og de var knallgode, med ekstra lang ledning. Var gjennomsiktige, men husker ikke navnet på dem. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Gamecube kontrollene har kriminelt korte ledninger ja, så jeg lånte en wavebird siden jeg føler jeg må kunne slappe av i sofaen når jeg spiller super mario rpg for første gang. Fungerer veldig bra hos meg, er kjekt at du kan bytte på "kanalen" som kontrollen bruker (den trådløse tilkoblingen), og det passer egentlig perfekt at kontrollen mangler vibrasjon siden jeg trenger det ikke. On topic: ja jeg kjøper vel dette snart, når jeg har runna Ocarina of time i alle fall Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvordan er framraten hos dere som spiller på Wii? Jeg sliter litt med framraten i noen scenarioer. Er det mye som skjer om gangen faller den ofte ned til en 10 FPS. Jaja, litt av sjarmen med å spille originalen ... Kan ikke si at jeg har kommet over noen som jeg kan huske. Nå er den så og si "låst" på rundt 20 men. Noen spesielle steder du legger merke til dette? Spesielt inne i snow village, eller hva det heter der. Det rare er at det kun gjelder som Link. Hvis en ruller forbi disse toppene idet snøulven kommer opp av bakken, lagger det helt utrolig. Nesten så en kan telle bildene. Nå lagger det ikke på langt nær så mye som i GoldenEye, men det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kan teste det nærmere kvelden, men jeg kan ikke huske at jeg hadde problemer med dette selv. Er din Wii satt til 60Hz? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ah, det kan nok forklare mye. Det er en rekke N64-spill som har dette problemet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ok, nå trenger jeg help her. Det skammer meg å måtte spørre, men jeg finner ingen annen utvei. Hvor finner en de tre siste Zoraeggene? Noe sier meg at de er ved disse klippene, men der trenger en visst noen gullfisk for å guide en. Gullfisk jeg ikke er i stand til å finne. Lenke til kommentar
Pedobear Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ok, nå trenger jeg help her. Det skammer meg å måtte spørre, men jeg finner ingen annen utvei. Hvor finner en de tre siste Zoraeggene? Noe sier meg at de er ved disse klippene, men der trenger en visst noen gullfisk for å guide en. Gullfisk jeg ikke er i stand til å finne. Om jeg ikke tar helt feil, Skjul så må du ta et bilde av en pirat i Gerudo Lagoon, for deretter å gi det til mannen i det ene huset på Great Bay. Han har en sjøhest i akvariumet sitt, som du da får som belønning. Denne får du på ei flaske, og skal slippes ut idet du har svømt igjennom de to søylene i vannet. Sjøhesten vil guide deg til et sted med gigantåler, som passer på de tre siste Zoraeggene. Endret 6. mai 2009 av Pølsesaft Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ok, nå trenger jeg help her. Det skammer meg å måtte spørre, men jeg finner ingen annen utvei. Hvor finner en de tre siste Zoraeggene? Noe sier meg at de er ved disse klippene, men der trenger en visst noen gullfisk for å guide en. Gullfisk jeg ikke er i stand til å finne. Om jeg ikke tar helt feil, Skjul så må du ta et bilde av en pirat i Gerudo Lagoon, for deretter å gi det til mannen i det ene huset på Great Bay. Han har en sjøhest i akvariumet sitt, som du da får som belønning. Denne får du på ei flaske, og skal slippes ut idet du har svømt igjennom de to søylene i vannet. Sjøhesten vil guide deg til et sted med gigantåler, som passer på de tre siste Zoraeggene. Ok, det er jo intuitivt ... Takk i alle fall Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Spiller gjennom dette på nytt nå på wiien, og spillet er fortsatt et av mine favoritter. Tiden gir spillet en helt ny og ny dynamisk dimensjon, og det er artig å løpe rundt å rekke ulike ærend. Man blir også kjent med karakterene på en helt annen måte. Dette spillet er fortsatt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå