Gå til innhold

The Legend Of Zelda Majora's mask annonsert til VC

csgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra! Dette har jeg ventet lenge på. Nintendo 64-kontrollene er for lengst oppbrukt, stikka er umulig å bruke på alle fire, så jeg har lenge ventet på å få spilt Majora's Mask med gamecube-kontrollene. Kjøpte nemlig ikke collector's i sin tid.

Lenke til kommentar
Syntes det er helt latterlig at nintendo har brukt så jævlig lang tid på å ligge dette spillet ut på VC...

Det holder nå exmx, vi forstår at du ikke akkurat forguder Nintendo. Først i denne tråden og jeg siterer fra en annen tråd: "Hvis du går inn i en butikk å kjøper et helt random wii-spill uten å ha gjort noe research først, så er det 95% sjangse for at du ender opp med ett ræva spill.."

Jeg har aldri prøvd Majora's Mask, men har heldigvis spillet siden jeg fremdeles eier den der Zelda Collection discen. Må nesten sette meg ned å begynne på det snart :D

Lenke til kommentar

Dette skal definitivt kjøpes. På mange måter liker jeg dette spillet mer enn Ocarina of Time.

Men hvilken kontroller er best til N64.spill? Har hørt at det er bedre å spille med Gamecube-spaken enn Classic Controller

Lenke til kommentar

har egentlig aldri spilt MM... :blush: ligger hjemme i en n64 samling nå da, som jeg ikke har fått startet skikkelig på enda! alltid noen nye spill som kommer i veien! :p Men en dag kommer jeg til å sette meg ned med Goldeneye, OOT MM, Banjo Kazooie, banjo tooie, mario kart, diddy kong racing.... også skal jeg nyte barndommen jeg hadde for 10 år siden! :)

Lenke til kommentar

Spillet er fantastisk! Som du sier er det litt strevsomt med tiden til å begynne med, men når en er vant til det gjør det bare spillet bedre. Det var litt irriterende å ta det første templet om igjen for å samle alle feene på nytt, men sånn er det ... Gleder meg til å fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...