csgutt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 The Legend Of Zelda Majora's mask kommer den 3.april til VC Dette er spillet nesten alle zelda fans har ventet på skulle komme til wii sin VC og endelig har det blitt annonsert og jeg skal kjøpe det med engang det kommer ut. Kilde: http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/2...sole_12149.html Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Majoras Mask <3 Gode minner Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det tok sin tid ja. Selv har jeg det både på N64 og på disc på Gamecuben så trenger ikke kjøpe det på VC. Men flott at endelig dette fantastiske spillet også kommer på VC Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har ennå igjen å klare det fjerde hovedtempelet i Majora's Mask på Zelda Collector's Ed. Men siden det nå kommer på VC også tror jeg at jeg starter på nytt. Altfor lenge siden jeg spilte det nå uansett, sikkert glemt alt. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hurra! Dette har jeg ventet lenge på. Nintendo 64-kontrollene er for lengst oppbrukt, stikka er umulig å bruke på alle fire, så jeg har lenge ventet på å få spilt Majora's Mask med gamecube-kontrollene. Kjøpte nemlig ikke collector's i sin tid. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hah. Jeg får MM til Nintendo 64 nå til uken jeg. Much better. God nyhet uansett. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noen av oss holder fast ved MM til N64 uansett (L) Lenke til kommentar
exmx Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Syntes det er helt latterlig at nintendo har brukt så jævlig lang tid på å ligge dette spillet ut på VC... Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Syntes det er helt latterlig at nintendo har brukt så jævlig lang tid på å ligge dette spillet ut på VC... Det holder nå exmx, vi forstår at du ikke akkurat forguder Nintendo. Først i denne tråden og jeg siterer fra en annen tråd: "Hvis du går inn i en butikk å kjøper et helt random wii-spill uten å ha gjort noe research først, så er det 95% sjangse for at du ender opp med ett ræva spill.." Jeg har aldri prøvd Majora's Mask, men har heldigvis spillet siden jeg fremdeles eier den der Zelda Collection discen. Må nesten sette meg ned å begynne på det snart Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 kjempebra at det har kommet ^^ så det i går, skal kjøpe 3000 nintendo points i dag, og laste ned det og noen andre Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaaa, endelig! Hadde jeg bare hatt penger til det Lenke til kommentar
ChaoFan Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette skal definitivt kjøpes. På mange måter liker jeg dette spillet mer enn Ocarina of Time. Men hvilken kontroller er best til N64.spill? Har hørt at det er bedre å spille med Gamecube-spaken enn Classic Controller Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Synes Gamecube-kontrolleren er best, den ligger perfekt i hånden Lenke til kommentar
ChaoFan Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tenkte egentlig mer på knappeoppsettet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg spiller med classic, synes den er ganske god.mulig gc er bedre, men jeg har ikke prøvd den :/ Lenke til kommentar
ChaoFan Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da kjøper jeg en CC. Takk for svar Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 har egentlig aldri spilt MM... ligger hjemme i en n64 samling nå da, som jeg ikke har fått startet skikkelig på enda! alltid noen nye spill som kommer i veien! Men en dag kommer jeg til å sette meg ned med Goldeneye, OOT MM, Banjo Kazooie, banjo tooie, mario kart, diddy kong racing.... også skal jeg nyte barndommen jeg hadde for 10 år siden! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da var et stykk Expansion Pack og et stykk originalt Zelda: MM til Nintendo 64 ankommet. Så da er jeg i gang. Godt det er fri i morgen. MM er det eneste av de nyere spilene jeg ikke har rundet. Har jeg en godbit i vente? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja du har en godbit i vente Men det er mulig du kan bli litt frustrert de første timene pga tiden, men det blir mye bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spillet er fantastisk! Som du sier er det litt strevsomt med tiden til å begynne med, men når en er vant til det gjør det bare spillet bedre. Det var litt irriterende å ta det første templet om igjen for å samle alle feene på nytt, men sånn er det ... Gleder meg til å fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå