Endre Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hm...faktisk endel som liker skikkelig metall her ja...men jeg må nevne Spineshank, Fear Factory, Disturbed, Hed P.E, Clawfinger Og for å komme tilbake til topic; å nevne noen av dine beste mp3'er: Metallica-Enter Sandman Fear Factory-Edgecrusher Disturbed-Voices Spineshank-New Disease, Transparent, Synthetic(greide ikke å velge en) Hed P.E.-Hey Bartender Rammstein-Du Hast Clawfinger-Biggest and the best Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 De låtene jeg hører mest på for tiden er: Gatas Parlament - Proletarparty HIM - Right here in my arms HIM - Razorblade romance Windir - Arntor, ein windir CKY - 96 quite bitter beings Lenke til kommentar
borsting Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De låtene jeg hører mest på for tiden er: Gatas Parlament - Proletarparty HIM - Right here in my arms HIM - Razorblade romance Windir - Arntor, ein windir CKY - 96 quite bitter beings bra bra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De låtene jeg hører mest på for tiden er: Gatas Parlament - Proletarparty HIM - Right here in my arms HIM - Razorblade romance Windir - Arntor, ein windir CKY - 96 quite bitter beings bra bra Bra å bumpe en 5 år gammel tråd Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En bump av en tråd der forrige post ble skrevet for fem og et halvt år siden, det får'n si! Imponerende Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Unødvendig bumping av en utgått anbefalingstråd resulterer i stenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg