Gå til innhold

De beste mp3 sangene


LtdEdFred

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hører mest på black metal (dimmu borgir, cradle of filth, windir, Borknagar, Canibal Corpse etc.), men også littegrann rap (Gatas Parlament(Debut albumet Holdning over underholdning er ***** bra, ellers så kan du laste ned mye live og demo materiale fra http://www.gatasp.no), Tungtvann, Public Enemy.).

 

Men begge deler på en gang er jo best da. snakker om Rage Against the Machine. det første albumet er noe av det beste jeg har hørt.

 

Ellers så er jo System of a down, KoRn, Tool, A perfect Circle, Prodigy, Slipknot, Sepultura og Tidlig Metallica veldig veldig bra.

 

PS: Last ned noe av Gatas Parlament, du vil bli happy.

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-02-03 21:08, N*E*R*D skrev:

Klovner i kamp:alt

linkin park:alt

rocky theme:eye of the tiger

billy idol:white wedding

brooklin bounce:bass beats n melody

blade:blood rave



----__galaxxy:crow song__-----

haha...nesten naboene mine, (storebroren til en kamerat av meg) Bare vent til neste skiva de slenger ut, det blir ikke det tåpelige folkesang tullet, de er ferdige med det. Nå kommer snart noe sjikkelig trance fra de. Mye har jo vært ferdig i 3 år nå, og det er bra asså.



atb:van dyke rave mix

scooter:ramp

wierd al yanchowich:alt




Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-02-03 21:35, cdguru skrev:

fuck trance og all den skiten.


Enig med deg der, trance, techno og dance er ikke gjennomført musikk, bare for å tjene penger, desuten er det hjerne kontroleranes musikk, du får det ikke ut av hue liksom....

Drit i det techno tullet å sett på noe smooth musikk som du kan jamme etter :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 01:22, copyright skrev:

Quote:


Den 2002-02-03 21:35, cdguru skrev:

fuck trance og all den skiten.


Enig med deg der, trance, techno og dance er ikke gjennomført musikk, bare for å tjene penger, desuten er det hjerne kontroleranes musikk, du får det ikke ut av hue liksom....

Drit i det techno tullet å sett på noe smooth musikk som du kan jamme etter :smile:

 

 

Her generaliserer du for mye! Ja, den såkalte fjortis-trancen er laget av kommersielle grunner, men trance og slik type musikk stikker mye dypere enn det. Techno (kaller alle genrene for techno nå, for enkelthets skyld) er nærmest en levemåte for mange mennesker. It's a way of life :smile:

Det finnes mange DJer og låtskrivere som skriver techno uten å tenke på platemarkeder eller anmeldelser i VG.

Slike uttalelser som copyright kommer med her er for lettvinte og useriøse. Blir nesten litt urettferdig mot dem som er inni dette hard-core, om du skjønner..

 

Jeg liker nå uansett heller ikke trance til hverdags, men i helgene på fest og på byen er det greit. Det fantastiske med trance er at jo mer man drikker, desto bedre blir musikken :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...