Gå til innhold

De beste mp3 sangene


LtdEdFred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morro at dette faktisk er lov (?). :smile: For var det ikke sånn at det faktisk er lov å laste ned i Norge - om ikke laste opp?

 

Gamle popslagere er gromt å høre på: Bailando, Lemon Tree, Wannabe osv...

 

Dessuten eldgamle slagere: I believe in miracles, Great balls of fire, I'm a believer, My Bonnie

 

Og URO og Klovner i Kamp da. :grin:

Lenke til kommentar

Heisan dere ,

Å nå kan jeg vist svare her baltazar,

ser ut som denne tråden er åpnet igjen :smile:

 

ja de var de sangene da .

Jeg er en liten rocker så her kommer

mine "rocke"favoritter:

 

1. Queensryche - I Don't Believe In Love

2. Dio - Don't Talk To Strangers

3. Rainbow - Catch the rainbow

4. Rush - Leave That Thing Alone

5. Saga - Wind him up

 

Ellers finns det jo så mye bra musikk...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2002-02-04 09:23, ZAN skrev:

Heisan dere ,

Å nå kan jeg vist svare her baltazar,

ser ut som denne tråden er åpnet igjen :smile:


ja de var de sangene da .

Jeg er en liten rocker så her kommer

mine "rocke"favoritter:


1. Queensryche - I Don't Believe In Love

2. Dio - Don't Talk To Strangers

3. Rainbow - Catch the rainbow

4. Rush - Leave That Thing Alone

5. Saga - Wind him up


Ellers finns det jo så mye bra musikk...


 

 

Nå snakker vi musikk :grin:

 

Kanskje ikke den beste Queensryche sangen...men det blir smak og behag! ("Queen of the reich" er fortsatt en av mine favoritter...når jeg hørte den for maaange år siden var jeg hekta på Queensryche! Stort øyeblikk: Queensryche som oppvarmingsband for Metallica i Skedsmohallen en oktoberkveld i 1988 :grin: )

 

Når vi først er inne i heavy/hardrock genren, kan jeg nevne en del!

 

Saxon: Killing Ground ( en av de nyeste sangene, men de gamle er jo også pokker så bra...Saxon var en av frontrunnerene innen NWOBM! Er du en gammel heavyfan vet du hva forkortelsen står for :wink: )

 

Halford: The one you love to hate (bandet til Rob Halford, gamle vokalisten i Judas Priest)

 

Gamma Ray: Heart of the unicorn (med Kai Hansen, en av originalgitaristene fra Helloween)

 

Blind Guardian: Mr Sandman (ja, den amerikanske barnesangen! Ellers har Blind Guardian mye bra innen fantasy metal)

 

Tro nå bare ikke at jeg kun hører på heavy, jeg hører på absolutt ALT! (country, klassisk, techno, pop, rock, jazz....) Men det er sånn at heavy har en spesiell plass i mitt hjerte, det var den musikken jeg hørte på i min ungdom. (Hadde langt hår, spilte gitar i et heavyband, var på så og si alle heavykonserter i Norge i tidsrommet 1987 til 1996!)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-05 19:33, RogueFreak skrev:

Quote:


On 2002-02-04 09:23, ZAN skrev:

Heisan dere ,

Å nå kan jeg vist svare her baltazar,

ser ut som denne tråden er åpnet igjen :smile:


ja de var de sangene da .

Jeg er en liten rocker så her kommer

mine "rocke"favoritter:


1. Queensryche - I Don't Believe In Love

2. Dio - Don't Talk To Strangers

3. Rainbow - Catch the rainbow

4. Rush - Leave That Thing Alone

5. Saga - Wind him up


Ellers finns det jo så mye bra musikk...


 

 

Nå snakker vi musikk
:grin:

 

Kanskje ikke den beste Queensryche sangen...men det blir smak og behag! ("Queen of the reich" er fortsatt en av mine favoritter...når jeg hørte den for maaange år siden var jeg hekta på Queensryche! Stort øyeblikk: Queensryche som oppvarmingsband for Metallica i Skedsmohallen en oktoberkveld i 1988
:grin:
)

 

Når vi først er inne i heavy/hardrock genren, kan jeg nevne en del!

 

Saxon: Killing Ground ( en av de nyeste sangene, men de gamle er jo også pokker så bra...Saxon var en av frontrunnerene innen NWOBM! Er du en gammel heavyfan vet du hva forkortelsen står for :wink: )

 

Halford: The one you love to hate (bandet til Rob Halford, gamle vokalisten i Judas Priest)

 

Gamma Ray: Heart of the unicorn (med Kai Hansen, en av originalgitaristene fra Helloween)

 

Blind Guardian: Mr Sandman (ja, den amerikanske barnesangen! Ellers har Blind Guardian mye bra innen fantasy metal)

 

Tro nå bare ikke at jeg kun hører på heavy, jeg hører på absolutt ALT! (country, klassisk, techno, pop, rock, jazz....) Men det er sånn at heavy har en spesiell plass i mitt hjerte, det var den musikken jeg hørte på i min ungdom. (Hadde langt hår, spilte gitar i et heavyband, var på så og si alle heavykonserter i Norge i tidsrommet 1987 til 1996!)

 

Ja, du hadde noen bra alternativer der ja.

New Wave Of British heavy Metal :wink: Du nevnte jo Rob Halford. Har ikke hørt hans "solo-karriere", men Judas Priest var jo skikkelig bra.

 

Fra 80-tallet -> :

Saxon, Krokus, Black Sabbath, Ozzy, Deep Purple, Helloween, Dio, Accept, Iron Maiden, Bathory, Manowar, Molly Hatched, Metallica ->...and justice...>|, Megadeth, Steve Vai, Joe Satriani, Sepultura, Death, Obituary, Gorefest, Cathedral, R.D.P, Toy Dolls :smile:

Lenke til kommentar

.....Og for å fortsette:

 

Anthrax, Armoured Saint, Scorpions, M.S.G, Pretty Maids, Mama's Boys, WASP, Motorhead, Annihilator, Ratt, Quiet Riot, Exodus, Testament, Mötley Crüe, Dokken, Girlschool, Slayer, Xentrix, Mordred, Celtic Frost, Metal Church, Y&T, Keel, Tesla, Night Ranger, Raven, Waysted, Great White, Poison, Kingdom Come, Cinderella, Onslaught, Alcatrazz, Helix, Whitesnake, Stryper, Twisted Sister, Def Leppard, Cheap Trick, TNT, Dream Police, Vixen, Running Wild, Malice, Killer Dwarfs, Equinox, Overkill, Kreator, Suicidal Tendencies, Venom, Diamond Head, Chrome Molly, osv osv osv osv.....kunne nok ha vridd hjernen litt til, men nå orker jeg ikke :razz:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...