xFreakyx Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Okey, begynner og bli frustrert nå. har prøvd og starte HL2 spillet mitt i snart 3 dager nå. men kommer samme "feil" heletiden. er så idiotisk "feil melding" jeg får opp og. særiøst? hva i pokker er dette for noe? noen her som har hatt samme problem og veit hva som må til? plz help! har så lyst til og spille hl2 igjen Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har hatt slike eg og noken gongar, og som oftast er det internettet mitt som har tatt kvelden. (Har skuffande dårleg linje) Det hjelper som regel for meg å restarte maskina, men sidan du har hatt det i tre dagar reknar eg med du har prøvd det. So egentlig kan eg ikkje hjelpe deg, noke som gjer dinna posten ubrukeleg Sorry Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 har prøvd restart ja :\ til og med "verify ingame" greie og. men ingen lykke. kan jo prøve og avinstallere da. men kjett og måtte gjøre det bare for at den ikke starter :S Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Feilpost btw. åja såklart skulle jeg ha lagt den inn på Half-Life sia. men bry.. det er jo et pc-spill da. så skjønner ikke helt hvordan dette blir "feil" Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, slett fila "registry.blob". There you go. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Ja, slett fila "registry.blob". There you go. er det ClientRegistry.blob jeg skal slette? som ligger rett i steam mappa mi. edit: yes var den! takker for hjelp! det funket nå kan jeg endelig kose meg med HL2 igjen Endret 3. april 2009 av Freaky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå