rodrigues_ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Til moderatorer: Fant ikke igjen den tråden som handlet om identifisering av spill, bare til å slette denne hvis jeg bryter en regel elno. Jeg leter et spill som var på SNES, det var et spill hvor man kunne spille multiplayer (2-player, man var på lag mot maskinen). Spillet var skikkelig 2D og det var satt i et fantasy univers, tror heller ikke det var no slikt JRPG opplegg. Jeg troor jeg hovedpersonene gikk i bar overkropp og hadde rød / blå farger på seg (nei, ikke double dragon). Vet at det er en ganske vag deskripsjon, men håper at noen kan hjelpe meg finne igjen dette spillet. Endret 2. april 2009 av rodrigues Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pocky & Rocky, Super Smash TV, Zombies ate My Neighbours? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Knights of the Round kanskje? Jeg søkte etter "beatemups for Super Nintendo" i google. KotR var et av spillene som kom frem, og det ser ut til å stemme noenlunde med beskrivelsen din. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Nei, er ingen av de :\ Thanks for the effort tho:\ Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Contra 3? Ikke akkurat satt til et fantasy univers men... Er det et actionspill? Ser du figurene fra siden eller ovenifra? Scroller bildet når du går eller er det delt opp i statiske brett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå