iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja når jeg skal se hvem som er pålogget på hele forumet står det at Google.com leser i forumet og det står ved alle andre brukernavnene. Finnes det en bruker som heter Google.com og hvorfor kan jeg da ikke se member profile? Hjelp meg se sammenhengen?! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er ikke dette fordi siden er knyttet opp mot google? (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er en bot som går igjennom forumet og øker plasseringen og oppdaterer innleggene for Google's søkemotor, har jeg forstått riktig. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Big Brother is watching us. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Riktig som Laland sier, det er google sin søkebot som indekserer sidene. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ok. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg