Recoiled Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har helt glemt disse dowloads som har kommet i ny og ne, så nå tenkte jeg at jeg skulle få testet litt. Men så kom problemet mitt. hvor i hule heita finner man de? Har leitet gjennom Game addons, og ps3 games på Eu store, registrert med norsk adr. finner de på US store, men det hjelper lite siden jeg har Pal spill og maskin. Er det kun jeg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror ikke de har kommet til EU store, har også lett etter de der :/ Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Skal være 3-10 ute på Eu store, så jeg tror det har noe med at det er registrert med norsk adr, og ikke britisk f.eks. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har faktisk heilt glemt disse selv! Er disse gratis eller må man punge ut litt? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Har faktisk heilt glemt disse selv! Er disse gratis eller må man punge ut litt? De skal være gratis. Har lasta ned fra US Store, men de funker ikke ser det ut til Kjøpte nettopp Patapon-kostymet til LBP fra US, i håp om at det funka, men der dreit jeg skikkelig ut :'( Endret 2. april 2009 av Amored Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Disse er gratis ja, men ser ut som norske brukere ikke får tilgang til disse. Skal kunne finnes under Game addons-> Bokstaven N-> Naruto ultimate ninja storm. Og helt riktig som Amored skrev, us/australia/jpn funker ikke på UK/pal Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lasta ned Naruto addons fra UK Store, og de funker som bare det Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nice!! Da fikser eg det etter noen runder Wipeout HD! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Funker det å bruke de på min EU konto da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Funker det å bruke de på min EU konto da? Jeg brukte de på den norske kontoen min, så det funker bra. Litt synd at man bare får support characters. Men bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Må lage meg en UK konto da. Trodde det var det samme som EU store? Endret 3. april 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er litt forskjeller ute og går. Bla er kategori inndelingen på EU store på trynet i forhold til US Store.... Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Helt enig, men er det forskjell fra butikkinnhold om man velger UK eller Norge som land? Trodde begge de to gikk under EU Store. Endret 3. april 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Helt enig, men er det forskjell fra butikkinnhold om man velger UK eller Norge som land? Trodde begge de to gikk under EU Store. Ja, i UK har de bl.a. Hercules til PS1. Urettferdig. Håpløst å forskjellsbehandle slik. Hvor vanskelig er det å gi ut det samme til alle? Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Regna med at man kan mekke seg en UK, og laste ned der. Men tragisk at ikke det kan komme opp på norsk eu konto, og at man må lage en "ulovlig" konto for å få tilgang til de. Har kontaktet Playstation norge, så bli spennende å se hva slags copy/paste svar jeg får derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå