Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det kom i dag en liten systemoppdatering til Xbox 360, noe mange her allerede vet -og lurer på. A few minutes ago, the team released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. This update addresses interruption issues that some Xbox LIVE users may have experienced when playing a limited number of Xbox 360 games. There are no other changes or enhancements in this update…in other words no new features. This update will be rolled out to all Xbox LIVE members around the world over the space of a few hours, so you may not get prompted for the update immediately. Thanks for your patience. Kilde. Så da vet vi det Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da vet jeg hvorfor jeg fikk den ja! Takker for InformaLakus! Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Greit å vite hva det var for noe, hvertfall=) Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Når d er updater på xbox, så lurer jeg alltid på hvorfor... Så hvorfor har de ikke en jævla informasjons drit etter at du installerer som viser hva som har blitt oppdatert. Irriterende Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sant det.......Blir bare å innstallere og finne ut på nettet hva som er nytt... Akkurat der er Ps3'en delen litt bedre. Alle oppdateringer som kommer (enten til fw oppdateringer eller patcher ol. til spill) inneholder en liste over hva som er nytt rett før du starter oppdateringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå