Gå til innhold

Hvordan få et gratis spill! [FØR]


Anbefalte innlegg

Kunne ikke se at det var gratis når jeg hadde registrert meg. Fant hva jeg hadde lyst på til 100 point, men har ikke fått noen point etter registrering :( Må jeg legge ut et spill jeg har først? Så at det gikk ann å kjøpe point der, men da er det jo langt ifra å være gratis!

 

 

tja, hvis du hadde lest tråden så ville du sett at det ikke lengre er gratis spill. Men hvis man sender inn et spill til 100 poeng får man 200 poeng for det. altså 100 poengs bonus på første trade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg venter fortsatt på warcraft 3: Frozen throne, som stadig går opp og ned i pris ( 100 eller 150 )

 

Skeptisk til det. Vil ein då få ein garanti på at spelets CD-key ikkje er i bruk på battle.net? To personar med den samme CD-keyen kan ikkje spela WC3 online på likt.

Lenke til kommentar

Du har garangti, når du motarr spillet etterlater du "feedback" om hvor fornøyd du er. Hvis spillet ikke fungerer eller cd keyen er i bruk sier du at du er veldig ikke fornøyd, så må selgeren godta dette og deretter får du trade token og poengene tilbake. Hvis selgeren ikke godtar skjer en prosedyre med sjekking av spillet utførst av goosex team, trur jeg.

Lenke til kommentar

Funker dette fortsatt?

Har registrert meg, men fatter ikke helt dette med poengene. For hos meg står det at jeg har 0 points og 2 trades. Men er det slik at man får 100 gratis poeng når man registrerer seg og at da den første traden blir gratis?

 

Forklar noen :)

Lenke til kommentar
Det var slik før om jeg ikke tar feil. Nå er det 0 poeng for nye brukere.

 

 

Tror det er slik at når du bytter inn ditt første spill, feks Crysis. Så er det verdt 500 poeng (?) men når byttehandelen er fullført (din første altså) får du 100 poeng ekstra. Slik får man ikke lengre et gratis spill, men man må bytte inn noe først. Noe som er flott for da begynner sirkulasjon og det går ikke konkurs siden ingen bytter inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...