Coffey Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor kan du ikke sende spill når du er 11? Hva har vi foreldre for? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Blir litt rart. Glem det. Kommer til å lage ny konto når jeg er så gammel. Jeg er iallefall fornøyd med spillet jeg fikk. Synest litt synd på folket, men jeg kom bare for gratis spill. Men det kommer til å forandre seg når jeg er 14-15. Lenke til kommentar
Kanker Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tester det nå. Om det funker vil jeg laste opp bilde av spillet Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Yee, fikk nettopp GTA 3 i posten. Trodde nesten ikke det skulle skje:P Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hey, har du mottatt Tom & Jerry snart? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Mottok det for noen dager siden er nok lillebror som er mest aktiv for tiden Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 I så fall hadde vært koselig med litt feedback. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Goozex støtter nå Norge som land, jeg fikk iallefall endret. Lenke til kommentar
Snaumann8 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Er det noen som har funnet ut om dette er lovlig?? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Er det noen som har funnet ut om dette er lovlig?? Hvorfor skulle det være ulovlig? o.O Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 I så fall hadde vært koselig med litt feedback. Hehe jeg innstallerte det og oppdaget fort at det ikke var noe for meg men lillebror simpelt elsker spillet, han ble sint når han ikke fikk være hjemme å spille nå på 17. mai så dette ble en hit Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 I så fall hadde vært koselig med litt feedback. Hehe jeg innstallerte det og oppdaget fort at det ikke var noe for meg men lillebror simpelt elsker spillet, han ble sint når han ikke fikk være hjemme å spille nå på 17. mai så dette ble en hit Hehe, jeg tror du misforstår. Feedback på Goozex.eu! Jeg vil veldig gjerne ha mine 100 poeng! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2009 Forstod det nå ga deg feedback nå nettopp Lenke til kommentar
Snaumann8 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg testet det, og når jeg hadde laget brukeren ferdig, hadde jeg 0 poeng!?!? Hva skjer? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg testet det, og når jeg hadde laget brukeren ferdig, hadde jeg 0 poeng!?!? Hva skjer? kanskje de skjønner at folk bare registerer seg for gratis spill og ikke gidder det lenger? Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg registrerte meg også, men hadde ingen poeng. Egentlig ikke noe problem da jeg har noen spill jeg ikke spiller lenger. Pluss at etter 1 gjennomførte trade får du 100 poeng ekstra av goozex Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 hmm, hvis jeg ikke får noen tilbud på gi bort/bytte spill tråden før slutten av juni tror jeg at jeg melder meg inn og hjelper til der istedet. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 hmm, hvis jeg ikke får noen tilbud på gi bort/bytte spill tråden før slutten av juni tror jeg at jeg melder meg inn og hjelper til der istedet. Kan ambefale deg Bytteklubben. Bruker det selv og det funker strålende. Er kanskje litt dyrt, men har aldri byttet et spill jeg ikke syntes var verdt det. Alle byttene der er 100% sikre siden bytteklubben ber bege som skal bytte spillene med hverandre, sende spillene til dem, og deretter sender bytteklubben det vidre. Vis jeg sender inn et spill til bytteklubben jeg vill bytte med en anna kar, og han andre karen ikke sender noe, så vil heller ikke bytteklubben sende han det spillet jeg sendte inn. Vis du melder deg in så gjerne si fra slik at jeg kan verve deg. Slipper nemlig å betale et bytte da:D Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kunne ikke se at det var gratis når jeg hadde registrert meg. Fant hva jeg hadde lyst på til 100 point, men har ikke fått noen point etter registrering Må jeg legge ut et spill jeg har først? Så at det gikk ann å kjøpe point der, men da er det jo langt ifra å være gratis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå