Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Da blir mitt spill sendt i morgen, Gratis Amped: Freestyle Snowboarding til Xbox! Endret 13. april 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hvis jeg setter et spill på request så forsvinner fortsatt poengene etter en måned? Jeg ville jo ha Super Mario Advanced til GBA De tøffere GBA spillene, som Pokémon Fire Red, kosta 150 poeng. Fikk meg noe allikevel Empire Earth points now: 100 status: Active - system looking for a match position: You are the first in line! [view stats] Endret 13. april 2009 av Amos Halvspenn Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 En venn av meg registrerte seg, men kontoen ble satt ''on hold''. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 En venn av meg registrerte seg, men kontoen ble satt ''on hold''. Da jeg prøvde å lage min andre konto, ble min også satt "on hold" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 En venn av meg registrerte seg, men kontoen ble satt ''on hold''. Da jeg prøvde å lage min andre konto, ble min også satt "on hold" De sto det at hvis jeg fikk beskjeden av en feil, skulle han sende mail. Det gjorde vi, fordi vi har ingen annen konto. Jeg har en, men denne er hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har dere registrert fra samme pc? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 sender mitt første spill imorgen eller idag Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har dere registrert fra samme pc? Nei... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fikk svar nå: Your account was set on hold because Norway is not a trading country yet. ---------------------- Dette skjedde ikke med meg. Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hi Norwegian user, we will absolutely add Norway as a trading country in the near future so stay tuned on Goozex.eu The Goozex Team Sendte de mail om hvorfor ikke Norge var i lista, så nå får vi se Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hi Norwegian user, we will absolutely add Norway as a trading country in the near future so stay tuned on Goozex.eu The Goozex Team Sendte de mail om hvorfor ikke Norge var i lista, så nå får vi se Send en mail til og skriv: Can you define "near future"? Because I'd like to be more precise about our trading rights, here in Norway. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "near future".. De kan jo bare skrive det opp på lista så er det klart. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er det bare å legge til de spillene du ønsker for å så vente på en mail hvor det står at spillet blir sendt? Har satt opp en 7-8 spill og er alt jeg trenger å vente da eller? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor mektig lang tid kan det ta for posten og gi meg spillet? Har ventet.. 20 dager, men har ennå ikke få spillet mitt. Lurer egentlig på om han i det hele tatt sendte spillet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk tak i Gran Turismo (1) av en fyr fra England. Ble sendt 21 og kom i dag. En flott tjeneste! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk tak i Gran Turismo (1) av en fyr fra England. Ble sendt 21 og kom i dag. En flott tjeneste! Bilder? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk tak i Gran Turismo (1) av en fyr fra England. Ble sendt 21 og kom i dag. En flott tjeneste! Bilder? Ja, for Paisley er typen som ljuger på et online forum. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk tak i Gran Turismo (1) av en fyr fra England. Ble sendt 21 og kom i dag. En flott tjeneste! Bilder? Ja, for Paisley er typen som ljuger på et online forum. Hvorfor ikke? Men fikk Rayman til Playstation 1 i går.. så jeg ble ikke svindlet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå