Gå til innhold

Hvordan få et gratis spill! [FØR]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare signer opp og har poengene til overs, sjekker om det kommer noen kule spill nå og da.^^

Takk for at du sa ifra, Amaranth.

 

 

Du har bare poengene i 30 dager, så det er ikke lurt å vente for lenge

 

"The bonus points must be spent within 30 days from registration, and will be forfeited afterwards.

 

Første "(*)", siste setninga...

 

Derfor venter jeg litt og ser hvordan det går for andre..hvis flere sier det er ok, da skal det testes.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
DITTO. Min frykt er at dette er ulovlig i norge som et pyramidespill

Kan noen si noe mer om dette? Ble litt skremt av den posten der. Skal prøves uansett.

 

Pfft, for noe pjatt! Dette er ikke i nærheten av å være noe pyramidespill, ikke i det hele tatt. Dette virker skikkelig genialt, og jeg har sålangt gitt i fra meg ett spill. Det er bedre at noen som har mer bruk for det enn meg får ha det. Støver bare ned her uansett så :)

 

Maila de forresten om det at Norge ikke er inkludert i selve prosjektet, og om det er en ting som vil komme i fremtiden.

Lenke til kommentar

Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel?

 

Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill?

Lenke til kommentar
Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel?

 

Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill?

 

Hvor mye veier et spill? 100g? Isåfall koster det 40kr + brevet da...

Lenke til kommentar
Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel?

 

Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill?

 

Hvor mye veier et spill? 100g? Isåfall koster det 40kr + brevet da...

Et spill som er godt pakket inn blir sendt for 25,- innenlands.

 

Satt meg på venteliste for Worms (arcadespill) til Xbox 360, skal bli gøy å se når det kommer hvis det kommer.

Lenke til kommentar
Når man skal skrive inn adressen sin under registreringa, så må man velge hvilket land man bor i. Norge er ikke et av valgene. Derfor valgte jeg at jeg bodde i Sverige, mens jeg skrev NORWAY i blandt annet adressefeltet.

Som du ser så kom pakken fram.

Kan du skrive alle stedene du skrev norway, jeg vil også gjerne prøve det se!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...