Pokey Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 DITTO. Min frykt er at dette er ulovlig i norge som et pyramidespill Kan noen si noe mer om dette? Ble litt skremt av den posten der. Skal prøves uansett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Tviler sterkt på at politiet kommer på døra siden jeg har satt meg opp i kø for å få The Orange Box.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Bare signer opp og har poengene til overs, sjekker om det kommer noen kule spill nå og da.^^Takk for at du sa ifra, Amaranth. Du har bare poengene i 30 dager, så det er ikke lurt å vente for lenge "The bonus points must be spent within 30 days from registration, and will be forfeited afterwards. Første "(*)", siste setninga... Derfor venter jeg litt og ser hvordan det går for andre..hvis flere sier det er ok, da skal det testes. Endret 12. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hvor står det? EDIT: Uansett, så er det bare de poengene du får i begynnelsen. Syns hele konseptet var genialt Endret 12. april 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er det sånn at jeg bare kan få spill som er på 100 poeng første gang? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Er det sånn at jeg bare kan få spill som er på 100 poeng første gang? Ja, etter det må du kjøpe poeng. Endret 12. april 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kjøpe? Åssen? Satte Perfect Dark Zero på lista Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du må kjøpe Trade points, dette sånn at selve Goozex opplegget faktisk skal tjene litt på dette her da. 1£ for et trade point Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kjøpe? Åssen? Satte Perfect Dark Zero på lista FAQ Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 DITTO. Min frykt er at dette er ulovlig i norge som et pyramidespill Kan noen si noe mer om dette? Ble litt skremt av den posten der. Skal prøves uansett. Pfft, for noe pjatt! Dette er ikke i nærheten av å være noe pyramidespill, ikke i det hele tatt. Dette virker skikkelig genialt, og jeg har sålangt gitt i fra meg ett spill. Det er bedre at noen som har mer bruk for det enn meg får ha det. Støver bare ned her uansett så Maila de forresten om det at Norge ikke er inkludert i selve prosjektet, og om det er en ting som vil komme i fremtiden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel? Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill? Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel? Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill? Hvor mye veier et spill? 100g? Isåfall koster det 40kr + brevet da... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 god mulighet til å kvitte meg med noen gamle spill, hvis noen vil ha dem da , men pass på, dere kan få spill som er oversatt til tysk eller polsk osv, noen som har erfart det der Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Meldte meg inn og requestet Pharaoh til PC. Har ikke spilt det på mange år, så tenkte at det kunne være interessant. Nå har jeg ikke lyst til å være en snylter, men er det ikke veldig dyrt for oss i Norge å være med på moroa? Det er jo ikke direkte billig å sende pakker ut av landet, er det vel? Er det noen som vet sånn ca. kostnad på å sende spill? Hvor mye veier et spill? 100g? Isåfall koster det 40kr + brevet da... Et spill som er godt pakket inn blir sendt for 25,- innenlands. Satt meg på venteliste for Worms (arcadespill) til Xbox 360, skal bli gøy å se når det kommer hvis det kommer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Er det første spillet gratis? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, HCG. Ja. Les førsteposten før du stiller spørsmål! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Når man skal skrive inn adressen sin under registreringa, så må man velge hvilket land man bor i. Norge er ikke et av valgene. Derfor valgte jeg at jeg bodde i Sverige, mens jeg skrev NORWAY i blandt annet adressefeltet.Som du ser så kom pakken fram. Kan du skrive alle stedene du skrev norway, jeg vil også gjerne prøve det se!! Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nå har jeg allerede gitt bort to spill, så får vi se om det blir flere Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Folk skal få lov å tvile så mykje dei vil, men eg har no faktisk tru på dette. All ære til trådstartar om eg no får meg eit eksemplar av Grim Fandango gratis! B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå