Gå til innhold

Hvordan få et gratis spill! [FØR]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I så fall hadde vært koselig med litt feedback. :)

Hehe

jeg innstallerte det og oppdaget fort at det ikke var noe for meg :D

 

men lillebror simpelt elsker spillet, han ble sint når han ikke fikk være hjemme å spille nå på 17. mai :D

så dette ble en hit

Lenke til kommentar
I så fall hadde vært koselig med litt feedback. :)

Hehe

jeg innstallerte det og oppdaget fort at det ikke var noe for meg :D

 

men lillebror simpelt elsker spillet, han ble sint når han ikke fikk være hjemme å spille nå på 17. mai :D

så dette ble en hit

Hehe, jeg tror du misforstår. Feedback på Goozex.eu! Jeg vil veldig gjerne ha mine 100 poeng! :)

Lenke til kommentar
hmm, hvis jeg ikke får noen tilbud på gi bort/bytte spill tråden før slutten av juni tror jeg at jeg melder meg inn og hjelper til der istedet.

 

Kan ambefale deg Bytteklubben. Bruker det selv og det funker strålende. Er kanskje litt dyrt, men har aldri byttet et spill jeg ikke syntes var verdt det. Alle byttene der er 100% sikre siden bytteklubben ber bege som skal bytte spillene med hverandre, sende spillene til dem, og deretter sender bytteklubben det vidre. Vis jeg sender inn et spill til bytteklubben jeg vill bytte med en anna kar, og han andre karen ikke sender noe, så vil heller ikke bytteklubben sende han det spillet jeg sendte inn.

 

Vis du melder deg in så gjerne si fra slik at jeg kan verve deg. Slipper nemlig å betale et bytte da:D

Lenke til kommentar

Kunne ikke se at det var gratis når jeg hadde registrert meg. Fant hva jeg hadde lyst på til 100 point, men har ikke fått noen point etter registrering :( Må jeg legge ut et spill jeg har først? Så at det gikk ann å kjøpe point der, men da er det jo langt ifra å være gratis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...