Gå til innhold

Hvordan få et gratis spill! [FØR]


Anbefalte innlegg

NB! Dette fungerer ikke lenger.

 

Nei, dette gir meg ingen fordeler og inneholder ingen referral-link e.l.

 

Jeg fant for noen uker siden Goozex.eu, som er en side der brukere fra hele Europa kan bytte spill med hverandre. De reklamerer med at om man registrerer seg så får man 1 gratis spill. Dette trodde jeg var bare tull, men bestemte meg for å prøve.

 

Jeg registrerte meg, og fikk 100 points og 1 trade credit. Disse 100 poengene kan man bruke til å gratis bytte til seg et spill. Jeg satte opp TES III: Morrowind (PC) på ønskelista, og etter det så glemte jeg hele nettsida.

 

2 uker senere får jeg en e-post om at spillet mitt er på vei i posten. Jeg ble veldig overrasket, og bestemte meg for å sjekke nærmere. Joda, ifølge Goozex så var det en type fra Nederland som hadde sendt meg spillet i posten, og at jeg kunne forvente å få det innen 10 dager. Jeg ventet i spenning i rundt en uke, og jammen kom det fram i postkassa!

 

De støtter ikke Norge i listen over land, men jeg valgte Sverige som land og passet på å skrive NORWAY så mange steder jeg kunne.

 

Lykke til med gratis spill :)

 

Skjul
jaoikaabl.jpg
Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd de ikke støtter norge da.

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? :p Det funker alikevel :)

 

Skjønnte ikke helt hva du mente med:

 

De støtter ikke Norge i listen over land, men jeg valgte Sverige som land og passet på å skrive NORWAY så mange steder jeg kunne.

Lenke til kommentar

Når man skal skrive inn adressen sin under registreringa, så må man velge hvilket land man bor i. Norge er ikke et av valgene. Derfor valgte jeg at jeg bodde i Sverige, mens jeg skrev NORWAY i blandt annet adressefeltet.

Som du ser så kom pakken fram.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Registrert meg her og, blir spennede og se om pakken kommer frem :p

Har laget et ønske på et spill, så får vi se om dem får det inn.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Registrerte meg, må bare gå ned på PC'en min og konfirmere mailen. Hadde vært morsomt om det funket (jeg tror jeg gjorde det ganske klart at jeg bodde i Norge.)

 

Edit: Har nå 100 poeng, men finnes det noen mulighet for å kun søke etter spill man har nok poeng til?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg trodde det var nok med at det ble automatisk resiza jeg. Endra ikke noe på design her ihvertfall :p

Det er avhengig av hvilket forumskin du bruker. Gamer.no-skinnet har en fast bredde, og bilder (selv om de blir noe resizet) som er bredere enn vidden på selve innleggsboksen vil få innleggesboksen til å strekke seg utover. Men siden det ikke er noe plass på høyre side av innleggsboksen/rammen, vil den delen som går utenfor "forsvinne" bak menyene på høyre side. ;)

Lenke til kommentar
Registrerte meg, må bare gå ned på PC'en min og konfirmere mailen. Hadde vært morsomt om det funket (jeg tror jeg gjorde det ganske klart at jeg bodde i Norge.)

 

Edit: Har nå 100 poeng, men finnes det noen mulighet for å kun søke etter spill man har nok poeng til?

 

Du velger whatever console du skal ha, så trykker du på Available. Og sorterer etter poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...