MooseOnTheRun Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Idag annonserte Sony innholdet i den nye FW oppdateringen som kom i dag, 2.70. Trykk på spoiler taggen for listen over nye funksjoner: Skjul Chat rom: Er snakk om text chat, ikke voice. 16 stykker kan være i samme chatte rom, man kan ha 3 rom gående samtidig. Funker in-game. (resten er kopiert fra PS Blog) Friends list on the XMB (XrossMediaBar) * Sort your friends via their online status * Attach larger files to the messages you send to your friends (file size will increase from 1MB to 3MB) Video delivery service on PlayStation Store * Video files you’ve purchased from the PlayStation Store can be backed up to an external storage device and then restored to PS3’s internal hard drive for playback – so you can clear up space on your hard drive and then restore the video anytime in the future * Videos you’ve purchased for PSP (PlayStation Portable) system can now be transferred to PS3 for playback Som King of Universe sier, så kommer det også opp hvor lang tid det er igjen på downloads. Jeg hadde jo håpet på in-game private chat, men men Endret 2. april 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg driver å laster ned patch til BioShock nå (224mb :o), og det står 24 minutes remaining. Poenget er at det står hvor lang tid noe kommer til å bruke på å laste ned Mulig det er "gammelt", men jeg har hvertfall ikke lagt merke til det før Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror ikke det har stått før. Ikke på patcher iallefall. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 La det inn på listen nå Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Går også fortere å se "gamercard" til andre. Virker som om det vises etterhvert som det alstes ned nå, ikke at alt kommer når det er klart. Og hvis du sammenligner trophies, så kommer de spillene som du (eller den andre) ikke trophies i ikke med 0%, men med en "-". De spillene som ingen av dere har trophies i komemr selvfølgelig ikke opp Endret 2. april 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Veldig syns det kun er snakk om tekst-chat her, men de er ihvertfall på rett spor Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Bare jeg som merket at nettleseren er mye raskere nå enn før Denne nettleseren er mye raskere en pcen min, bra gjort Endret 2. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes dette var en bra update jeg! Klipp og lim fungerer nesten perfekt og veldig artig med chatterom. Får teste nettleseren litt mer snart også og se om jeg merker noen forskjell på farten. Pleier egentlig altid å gå inn på Linux hver gang jeg skal surfe. Mye diggere å bruke Opera Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nettleseren har fått en raskere motor som gjør den til en grei nettleser faktisk;) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nettleseren har fått en raskere motor som gjør den til en grei nettleser faktisk;) Men nå er det bare håpløst å åpne linker i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå