Enceladus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flere som har probemer med å logge seg på steam? Jeg er inne da alstå og kan spille spillene mine men jeg får ikke kjøpt noe fordi da blir jeg bedt om å logge meg på hvorpå jeg skriver brukernavn og passord og ingenting skjer. ?? Var noen koslige Indiespill jeg gjerne skulle hatt... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Steam ser ut til å fungere hos meg. Nå har jeg ikke kjøpt noe da men kommer meg inn på spill og sånt pluss at jeg får til å spille. Prøv med en restart av pc kanskje det hjelper?? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Har restartet men har fortsatt samme problemet Når jeg logger inn med korrekt bruker og passord skjer det ingenting men når jeg forsøker å logge inn med brukernavnet og feil passord så får jeg "Incorrect login". Det skjer jo ikke med riktig så da er det noe som er rart. litt krumlete forumlert, håper det er forståelig :wacko: Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde samme problemet for en stund tilbake, lot det stå å prøve å logge inn i 10min, det funket til slutt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis det er spill du har lyst til å kjøpe kan du bare logge deg på siden fra nettleseren du bruker og kjøpe derifra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Funker fortsatt ikke fra programmet Men på nettstedet fikk jeg logget inn og kjøpe det jeg ville ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå