Gå til innhold

Mer stæsj til Gudfaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, det blir ikke mer EA enn dette. Kjøper Gudfaren bare fordi jeg får det såpass billig (2spill+99,-) og har ingen formening om det er bra eller ikke, men kommer aldri til å kjøpe dette uansett.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg håper i det lengste at dette spillet blir knall bra, kanskje en slags mix av gudfaren/mafia og gangster 2, det hadde vært rått! Men, som vanlig blir vel skuffelesen like stor som forventningene :p

Trist at EA ikke noen gang kan gi oss noen gratis oppdateringer. Om de på død og liv skal selge noe ekstra så bør det f¤% være en ordentlig ekspansjon, ikke disse forferdelige addons greiene som gir null nytt. Om noe kunne de iallefall ha solgt bare en av disse. Hvem pokker betaler ekstra for noen få ekstra våpen, en ekstra gangster eller 2 stusselige kart? Bare gi oss alt i en pakke og gi oss verdi for pengene så skal jeg bli fornøyd! Vedder på at spillet blir fullt i bugs og at oppdateringene må vente til fordel for innhold de kan selge.

Lenke til kommentar

Kommer til å skaffe meg spillet men gidder ikke kjøpe addons som har så lite innhold. Skikkelige expansions som GTA4 fikk til 360 er mer verdt å betale for. Dessverre kommer de nok bare til å fortsette med slike små addons da de tydeligvis selger.

Lenke til kommentar

Off, off, off. Går det an å være så sykt nauden som EA tydeligvis er for tiden? Forvente at man kjøper spillet til fullpris og så bruke enda noen kroner på to-tre ekstra våpen, kart og ny mann?

Det dumme er jo at mange kommer til å kjøpe ekstrapakkene, som igjen fører til at EA fortsetter med dette.

EA fortsetter å skaffe seg flere "fans"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...