TST Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gudfaren II får ekstra innhold mot slutten av april. Les mer Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Wow. Det høres ut som et skikkelig rip-off. Siden spillet først ble utsatt så ville man vel kunne tro at det gikk an å gi dette ut med spillet? Lenke til kommentar
Gege_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette er jo helt vanligt av EA, man kan jo selfølgelig ikke gi ut ett fullverdig spill. Men istedet så er de så sleipe at de deler det litt opp og tar penger hvis man skal ha tilgang til resten. Dette gjelder også Sims. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Herregud, det blir ikke mer EA enn dette. Kjøper Gudfaren bare fordi jeg får det såpass billig (2spill+99,-) og har ingen formening om det er bra eller ikke, men kommer aldri til å kjøpe dette uansett. Endret 2. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg håper i det lengste at dette spillet blir knall bra, kanskje en slags mix av gudfaren/mafia og gangster 2, det hadde vært rått! Men, som vanlig blir vel skuffelesen like stor som forventningene Trist at EA ikke noen gang kan gi oss noen gratis oppdateringer. Om de på død og liv skal selge noe ekstra så bør det f¤% være en ordentlig ekspansjon, ikke disse forferdelige addons greiene som gir null nytt. Om noe kunne de iallefall ha solgt bare en av disse. Hvem pokker betaler ekstra for noen få ekstra våpen, en ekstra gangster eller 2 stusselige kart? Bare gi oss alt i en pakke og gi oss verdi for pengene så skal jeg bli fornøyd! Vedder på at spillet blir fullt i bugs og at oppdateringene må vente til fordel for innhold de kan selge. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om det viser seg at spillet er knallbra skal jeg ha dette. If not... No chance in hell. Lenke til kommentar
Seigman Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Go EA! Det å gi ut FLERSPILLER (også kalt "multiplayer") kart i expansions som koster penger har ALDRI vist seg noe særlig vellykket...men alt for en ekstra krone, eller? Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 slippes det til pc 7. april og? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir bare mer og mer oppgitt over EA for hver dag som går. Bare pga dette skal jeg la være å kjøpe dette spillet, disse utvidelsene skulle vært med fra før. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kommer til å skaffe meg spillet men gidder ikke kjøpe addons som har så lite innhold. Skikkelige expansions som GTA4 fikk til 360 er mer verdt å betale for. Dessverre kommer de nok bare til å fortsette med slike små addons da de tydeligvis selger. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Off, off, off. Går det an å være så sykt nauden som EA tydeligvis er for tiden? Forvente at man kjøper spillet til fullpris og så bruke enda noen kroner på to-tre ekstra våpen, kart og ny mann? Det dumme er jo at mange kommer til å kjøpe ekstrapakkene, som igjen fører til at EA fortsetter med dette. EA fortsetter å skaffe seg flere "fans".. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nå selger de melkekua oppdelt i små kjøttstykker! Du får hode og kroppen med spillet, men beina må kjøpes i tilegg! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Greit med utviding til spill, men den samme måned som spillet blir lansert? Det blir for dumt.. igjen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fullstendig latterlig å annonsere "utvidelsespakker" som kommer ut rett etter at spiller blir lansert. Her skal det tydeligvis melkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå