Gå til innhold

Uofisiell Gamer.no Server (CSS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei. Ser ikke ut til at denne serveren er så oppegående, så hadde tenkt at jeg da kunne lagd en server for dere. Her kan dere også muligheten til å alle sammen være admins. Rcon admins. Rcon passordet er knutsen og commands etc får dere finne ut av selv. Og regner med at alle er modne nok til at server innstillinger ikke blir tullet med. Hvis dette hender "ofte" vil serverens rcon passord bli skiftet ut. Så ikke ødelegg denne morsomme sjangsen til å holde slemme, cheatere etc borte.

Så alle sammen :) fra i morgen eller søndag vil serveren stå oppe 24/7. Er litt sent nå, 02.20. Så har ikke tid til å sette meg inn i det akkurat nå, og setter en max grense for folk på 16, siden server pc'en ikke er helt på topp :)

Server ip'en vil bli 85.165.139.96:27016

Rcon passord: knutsen

Her er en link til commands for unexperienced folk.

http://www.xdude.com/hl2dedicatedserverconsolecommands.htm

Så ha en fin tid her inne, og send pm eller snakk her om eventuelle navn på serveren og endringer som ønskes. Kommer til å bli en del aktiv her inne fra nå av, og joinet akkurat dette forumet.

Håper alle får en glede av serveren og vi ses ingame :)

-Knutsen

ENDRET:

PS: Serveren blir kalt Optimal Gaming med clan tag som [OG]. Grunnen til dette er at dette var min gode gamle clan :) et forløpig navn er slik:

[OG] Optimal Gaming 1# de_dust2 only

Hva synes dere? Syntes det var et flott navn, og virker som en seriøs og ekte server. Så da forventer jeg at alle kommer i løpet av helga?:D

NATTA!

-Knutsen

Endret av knutsen
Lenke til kommentar

Ehm, ja. Ny ip og nytt navn. 85.165.139.96:27015

Bemerk, 27015! Ikke 27016. Og navnet er nå blitt til Gaming.no surf_machine2 only

Tok inspirasjon fra denne siden :) Kan godt kalle den Gamer.no hvis det er mer ønsket.

Navnet er bare et foreløpig navn, pga en venn av meg ønsket å være admni på denne banen, som han mener er så utrolig morsom. Så nå er den er ihvertfall oppe. Si fra om dere ønsker noe annet. Er åpent for forslag og alle har muligheten til å bli admins. Ikke bare rcon admins. Mani Admin;)

Internetten ligger bare på 5mb nå, men venter 16mb i løpet av denne uken eller neste :) hvertfall veldig snart.

Endret av knutsen
Lenke til kommentar

Da var serveren oppe for alltid. IP er som sagt, 85.165.138.37:27015.

Server navnet endte med " Gamer.no de_dust2 24/7 100TICK "

Dette ble en god og stabil server. Vet ikke om noen ønsker å starte en clan her, for gamer.no siden.

Skiftet map til de_dust2, siden det er morsomt og populært map. Men mange servere som dette, så dette blir en konkurranse. Så få med alle venner og deres venner, så vil den denne serveren fort bli populær!

Hyggelig hvis dere stikker innom. Ingen kommer, hvis ingen gidder å komme inn å vente noen minutter. Men så fort jeg stikker innom, så dukker folk alltid opp :) var 11 stk innpå istad, og da var ikke serveren oppe lenger enn ca 30 min. Så det er positivt.

Takk for meg.

-Knutsen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...