Thailo_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hello Problemer med PC'en i dag, så har ikke vært opp Men er ellers oppe og ja, folk pleier å bruke den Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Cool, får prøve meg i dag da Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Enda mere problemer med PC'en i dag, får prøve å fikse det senere i kveld, så serveren blir dessverre ikke oppe i dag Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva med en 5v5 forum kamp? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er denne serveren fortsatt oppe å går eller har man gitt opp? Finner den ikke Lenke til kommentar
kjetta123 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 halla jeg har lyst til å bli admin så kan jeg bli det pls?? :rolleyes: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 halla jeg har lyst til å bli admin så kan jeg bli det pls?? :rolleyes: Tror nok det skal mer enn det til, hvis du kommer med en utdyppende søknad er sjangsen større. Men skjønte ironien da. Lenke til kommentar
Tyrkern Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 kunne noen tenke seg å hjelpe meg med å lage en uoffisiel server? legg meg til msn : [email protected] Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Hei. Ser ikke ut til at denne serveren er så oppegående, så hadde tenkt at jeg da kunne lagd en server for dere. Her kan dere også muligheten til å alle sammen være admins. Rcon admins. Rcon passordet er knutsen og commands etc får dere finne ut av selv. Og regner med at alle er modne nok til at server innstillinger ikke blir tullet med. Hvis dette hender "ofte" vil serverens rcon passord bli skiftet ut. Så ikke ødelegg denne morsomme sjangsen til å holde slemme, cheatere etc borte. Så alle sammen fra i morgen eller søndag vil serveren stå oppe 24/7. Er litt sent nå, 02.20. Så har ikke tid til å sette meg inn i det akkurat nå, og setter en max grense for folk på 16, siden server pc'en ikke er helt på topp Server ip'en vil bli 85.165.139.96:27016 Rcon passord: knutsen Her er en link til commands for unexperienced folk. http://www.xdude.com/hl2dedicatedserverconsolecommands.htm Så ha en fin tid her inne, og send pm eller snakk her om eventuelle navn på serveren og endringer som ønskes. Kommer til å bli en del aktiv her inne fra nå av, og joinet akkurat dette forumet. Håper alle får en glede av serveren og vi ses ingame -Knutsen ENDRET: PS: Serveren blir kalt Optimal Gaming med clan tag som [OG]. Grunnen til dette er at dette var min gode gamle clan et forløpig navn er slik: [OG] Optimal Gaming 1# de_dust2 only Hva synes dere? Syntes det var et flott navn, og virker som en seriøs og ekte server. Så da forventer jeg at alle kommer i løpet av helga? NATTA! -Knutsen Endret 27. juni 2009 av knutsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Flott Stikker innom i morra. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Ehm, ja. Ny ip og nytt navn. 85.165.139.96:27015 Bemerk, 27015! Ikke 27016. Og navnet er nå blitt til Gaming.no surf_machine2 only Tok inspirasjon fra denne siden Kan godt kalle den Gamer.no hvis det er mer ønsket. Navnet er bare et foreløpig navn, pga en venn av meg ønsket å være admni på denne banen, som han mener er så utrolig morsom. Så nå er den er ihvertfall oppe. Si fra om dere ønsker noe annet. Er åpent for forslag og alle har muligheten til å bli admins. Ikke bare rcon admins. Mani Admin;) Internetten ligger bare på 5mb nå, men venter 16mb i løpet av denne uken eller neste hvertfall veldig snart. Endret 2. juli 2009 av knutsen Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da var serveren oppe for alltid. IP er som sagt, 85.165.138.37:27015. Server navnet endte med " Gamer.no de_dust2 24/7 100TICK " Dette ble en god og stabil server. Vet ikke om noen ønsker å starte en clan her, for gamer.no siden. Skiftet map til de_dust2, siden det er morsomt og populært map. Men mange servere som dette, så dette blir en konkurranse. Så få med alle venner og deres venner, så vil den denne serveren fort bli populær! Hyggelig hvis dere stikker innom. Ingen kommer, hvis ingen gidder å komme inn å vente noen minutter. Men så fort jeg stikker innom, så dukker folk alltid opp var 11 stk innpå istad, og da var ikke serveren oppe lenger enn ca 30 min. Så det er positivt. Takk for meg. -Knutsen Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 synd du ikke har satt opp en 1.6 server, 1.6 4 life ^^ Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er ingen av serverne oppe, eller har bare pc'en min hucka seg opp igjen? Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som vil SPille mix/gather/Brush eller bare spille ADD Meg på steam tormartin1991 !rawr! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kommer innom etter jobben ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå