Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hello gamer.no brukere Det har seg sånn at jeg har satt opp en splitter ny server som jeg aldri bruker, og det kom inn forslag om at serveren burde være en uofisiell Gamer.no Counter-Strike Source server. Så derfor heter serveren "Gamer.no Dust2 Only 24/7" og har plass til 16 spillere. Mange kommer til å bruke denne serveren og derfor er det lurt å adde denne serveren til dine favoritter med denne IP'adressen: Trenger admins! Kjører: 33 tick (vet mange ikke liker det, men det er nesten ingen lag med 33) - PS: Det går ann å kjøre 100 tick også, men når jeg spiller på den, lagger det sykt, siden jeg hoster og spiller på samme pc Så det blir bare 33 tick! - Plass: 16 spillere 95.34.130.25:27015 (tror man må ha :27015 bak) Serveren kommer IKKE til å være oppe i : Ferier, om natten ( etter 0.00 ) eller helgene ( dette varierer ) Jeg kjører den på min egen stasjonære pc på rommet mitt så det er grunnen til at jeg ikke orker å høre på den om natten. Serverforumet er www.dirtyrevenge.darkbb.com , alle har en mulighet til å bli admins, så send inn en søknad på forumet om du synes det høres interessant ut Ellers takk til alle som foreslo denne ideen! Mvh Thailo Endret 2. april 2009 av Thailo Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bra initiativ. Men burde ikke en server, kjøres på egen server-pc? Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Jo, blir mindre lag, man har ikke en standalone pc, så blir litt vrient Men det er ingen lagg på serveren da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 En ide hadde vært å investere i 100 tick. 33 tick er ikke "svære" greiene. Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Slettet! Endret 2. april 2009 av Thailo Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Herlig initiativ Thailo:) Stå på... Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hehe, gracias du Håper folk kommer til å bruke serveren Den er ikke oppe i påskeferiehverdagene (mandag-fredag) og kanskje i helgene Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ja, nå vet jeg hvordan jeg skriver til dere (som er innpå banen) fra cmd Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi bør avtale en tid for en forum fight! Var nettopp på, men ingen var online. Vi bør si at alle skal møtes på søndag eller noe kl 7 feks. Hadde vært kult. Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Ja, hadde vært gøy det! Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor heter den 24/7 hvis den ikke er på 24/7? Men uansett flott initiativ! Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Takk RedHead Utrolig hyggelig med så mange positive komentarer Men en ting jeg vil ta opp: - Det ser ut til at det er veldig mange her som spiller CS:S og derfor burde vi ha en tid som vi kan møtes på serveren (helst hver dag) som er et fast tidspunkt. Jeg synes at klokken 7 er mange hjemme og ferdige med middagen, hva om vi ikke møtes på serveren og spiller sammen da? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) NVM Endret 2. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men en ting jeg vil ta opp:- Det ser ut til at det er veldig mange her som spiller CS:S og derfor burde vi ha en tid som vi kan møtes på serveren (helst hver dag) som er et fast tidspunkt. Jeg synes at klokken 7 er mange hjemme og ferdige med middagen, hva om vi ikke møtes på serveren og spiller sammen da? Jeg kan ikke alle dager, men har ganske lyst til å gjøre dette, ja Hadde vært kjempe kult! Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kan gå med på det! Men 10. Klasse er et slit, og eksamen sniker seg innpå så kan nok ikke spille hver dag framover Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er ikke så god med Steam og sånn, så hvordan åpner jeg Server IP'er? Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gå inn i spillet, gå på favorites, klikk på add server, kopier og lim inn IP'en og trykk "Add this server to favorites". Hos meg fungerer det bare hvis man trykker "Find games at this adress" og trykker add to favorites etter det. Lenke til kommentar
Thailo_InnleggNO Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Ja, går i 10'ende selv, og det er et slit, men har litt tid allikavel da Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Godt tiltak! Bare lurer på om det er mange som bruker den? Prøvde å legge den til nå, men det så ikke ut som om den var oppe nå... Klokka er vel ikke så mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå