Gå til innhold

Uofisiell Gamer.no Server (CSS)

Anbefalte innlegg

Hello gamer.no brukere

Det har seg sånn at jeg har satt opp en splitter ny server som jeg aldri bruker, og det kom inn forslag om at serveren burde være en uofisiell Gamer.no Counter-Strike Source server.

Så derfor heter serveren "Gamer.no Dust2 Only 24/7" og har plass til 16 spillere. :)

Mange kommer til å bruke denne serveren og derfor er det lurt å adde denne serveren til dine favoritter med denne IP'adressen:

Trenger admins!

Kjører: 33 tick (vet mange ikke liker det, men det er nesten ingen lag med 33)

-

PS: Det går ann å kjøre 100 tick også, men når jeg spiller på den, lagger det sykt, siden jeg hoster og spiller på samme pc :( Så det blir bare 33 tick! :)

-

Plass: 16 spillere

95.34.130.25:27015 (tror man må ha :27015 bak)

Serveren kommer IKKE til å være oppe i : Ferier, om natten ( etter 0.00 ) eller helgene ( dette varierer )

Jeg kjører den på min egen stasjonære pc på rommet mitt så det er grunnen til at jeg ikke orker å høre på den om natten.

Serverforumet er www.dirtyrevenge.darkbb.com , alle har en mulighet til å bli admins, så send inn en søknad på forumet om du synes det høres interessant ut :)

Ellers takk til alle som foreslo denne ideen! :)

Mvh Thailo

Endret av Thailo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk RedHead :)

Utrolig hyggelig med så mange positive komentarer :)

Men en ting jeg vil ta opp:

- Det ser ut til at det er veldig mange her som spiller CS:S og derfor burde vi ha en tid som vi kan møtes på serveren (helst hver dag) som er et fast tidspunkt.

Jeg synes at klokken 7 er mange hjemme og ferdige med middagen, hva om vi ikke møtes på serveren og spiller sammen da? :)

Lenke til kommentar
Men en ting jeg vil ta opp:

- Det ser ut til at det er veldig mange her som spiller CS:S og derfor burde vi ha en tid som vi kan møtes på serveren (helst hver dag) som er et fast tidspunkt.

Jeg synes at klokken 7 er mange hjemme og ferdige med middagen, hva om vi ikke møtes på serveren og spiller sammen da? :)

Jeg kan ikke alle dager, men har ganske lyst til å gjøre dette, ja :) Hadde vært kjempe kult!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...