Joachim_F Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Etter en kort pause er radarparet klare for nye eventyr. Les mer Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 digg at ps3en min st;tter ps2 spill Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dumt det ikke kommer til PS3 da! Skulle likt og sett det med god grafikk. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bra strategi av Sony! Sette ned prisen på PS2 og så få et spill mange vil ønske seg Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er dette en aprilspøk fra i går? Computer & Videogames la ihvertfall ut denne nyheten i går: Sony reveals Jak and Daxter: The Lost Frontier Vil ikke akkurat si at grafikken er bra til å være et PS2 eller PSP-spill da... Jeg tror ihvertfall at dette bare er noe kødd. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå fikk jeg faktisk lyst på en ny PS2! Med priskuttet så er det ikke umulig at jeg kjøper en heller. Det spørs dog på om dette spillet blir like bra som den originale trilogien. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gleder meg allerede (hvis dette ikke er en aprilspøk). Har alltid digget serien, spilte livet ut av 3'ern. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva faen er dette for noe tull? Få ut spillet til PS3 og la Nauthy Dog utvikle spillet! :o Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva faen er dette for noe tull? Få ut spillet til PS3 og la Nauthy Dog utvikle spillet! :o Er det ikke de som utvikler CBandicoot og Uncharted? Har ND utviklet Jak and Daxter før`? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ja, det har de. ND står bak Uncharted, Crash og Jak and Daxter. Endret 2. april 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde jo håpet på at det skulle komme på PS3. Men siden det kommer på PS2 og PSP så kjøper jeg PS2 eller kjøper spillet på PSP. Men hadde vært utrolig fett og spillet det på PS3 med digg grafikk etc. Lenke til kommentar
The_Fourth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synd at Naughty Dog ikke utvikler <_< husker jeg spilte livskiten ut av Jak 3 runda det over 20 ganger Lenke til kommentar
lrims Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bah <_< Vil så gjerne ha et nytt "Jak 3" til PS3'en min Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får håpe Sony ombestemmer seg etterhvert. Men har PS2 da Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Med mangel på andre ord har jeg ikke noe annet å si enn Wohooooooo!!! Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Samme utvikleren som ga ut Secret Agent Clank og Ratchet & Clank: Size Matters til PSP og PS2. Syntes ikke noen av disse traff særlig bra og ser ikke akkurat frem til at de skal prøve seg på Jak & Daxter. Nei, la oss håpe Naughty Dog tar seg av sakene selv og gir ut ett nytt spill i serien til PS3 når de er ferdige med Uncharted 2. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 jeg synes nå at grafikken ikke ser spesielt god ut på de få bildene som er av spillet. hvis ikke dette er en meget tidlig versjon da... Men en annen ting folkens!, Har naughty dog gitt andre selskaper lov til å bruke dems sin spill serie å la de utvikle flere spill til serien? trudde sånne selskaper kunne bestemme sånne ting selv? og jeg har ikke hørt noe om at naughty dog har gitt fra seg jak and daxter serien? Og etter det jeg husker så har naughty dog presidenten selv sagt at de mest sannsylig vil forsette med serien på ps3 etter at uncharted 2 er ferdig. dem sa iallefall noe sånnt noe etter at dem var ferdig med uncahrted: drakes fortune. De var bare ikke sikkere på hvem av seriene de ville starte på først. rett meg hvis jeg tar feil! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var da svært merkelig at ikke Naughty Dog tok dette selv...! Enig med poster som stusser over samme - har de solgt ut rettighetene? Mener personlig at Jak& Daxter: the precursor legacy - altså eneren - er et av tidenes beste platformspill. De to oppfølgerne gikk litt for mye i retning av masse utstyr, våpen og dilldall, serien ble for mørk og skyteglad i mine øyne. Skeptisk. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Enig, The Precursor Legacy var helt fantastisk. Beste plattformspillet gjennom tidene sammen med Super Mario 64. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var da svært merkelig at ikke Naughty Dog tok dette selv...! Enig med poster som stusser over samme - har de solgt ut rettighetene? Mener personlig at Jak& Daxter: the precursor legacy - altså eneren - er et av tidenes beste platformspill. De to oppfølgerne gikk litt for mye i retning av masse utstyr, våpen og dilldall, serien ble for mørk og skyteglad i mine øyne. Skeptisk. Enig, The precursor legacy er en geni strek:) fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå