Gå til innhold

Prøv Age of Conan gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ikke vil starte på nytt:

Dette er for nye spillere hovedsaklig, og for de som vil sjekke hvordan spillet fungerer på PCen sin i dag kontra Juli i fjor. Comeback for gamle brukere er forventet å komme litt senere. Kanskje etter 1.5, da den patchen trengs for mange.

Litt rart med Trials akkurat nå da men, var kanskje ikke det beste tidspunktet...men får håpde det beste. Tortage hadde jeg selv aldri problemer med sist jeg var der uansett.

Lenke til kommentar
Hva med å holde release inntrykket for dere selv, det er trossalt nærmere ett år siden det ble lansert.

Nærmere et år enn hva? Det er f eks ikke nærmere ett år enn 360 dager.

Takk for innlegget, du er rapportert.

Spillet er på ingen måte like ustabilt som før. Har ikke krasjet i spillet på måneder nå. De gangene jeg har krasjet er når dataen blir for varm å slår seg av, noe som ikke er FC feil.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

For de som ikke har spillt AoC før og har lyst å prøve så ser det ut som man får 14 dagers trial her

http://www.fileplanet.com/promotions/age-of-conan/trial/

Antar at FC kommer til å lansere komtilbake for en testpriode til gamle spillere også, men en ting av gangen. Uansett har du konto fra før av som ikke er slettet eller slettet spillekarakterer i så er det jo bare å betale en måneds spilltid så har man en god test fra der man slapp sist.

Items kommer til å ha mer å si ved neste patch etter planen. DX10 er allerede lansert på testlive + deler på liveservere. Neste patch skal ha enda mer DX10. Det er mye mer endgame content i AoC og spillet er mye bedre enn ved starten.

mvh

Zimon

lvl 80 Guardian

Server - Crom

Guild - Critical Mass (Tidligere Hells Bells (og temp navn Muse)).

Lenke til kommentar

Vi kan betale og det er nok ikke så vanskelig for vi som slutta tidlig. Men Funcom satser litt feil syns jeg. Med tanke på hvor mange som faktisk var interesserte i AoC i starten. Og de fleste som forlot spillet sa på forum at de likte ideen utrolig godt, men selve releasen ikke innfridde kravene. Derfor bør disse spillerne satses på.

Og hvorfor folk er så jævlig kritiske til Funcom skjønner jeg ikke. Det finnes nok av enda mer annerkjente spillselskaper der ute som kommer med absurde uttalelser, rare spill og som rett og slett ikke bidrar til å forbedre markedet. Funcom prøver iallefall. Kanskje feil, men det er den beste måten å lære på. Dessuten hadde det vært jævlig fett med en (forholdsvis) stor spillutvikler fra Norge.

Lenke til kommentar
Og hvorfor folk er så jævlig kritiske til Funcom skjønner jeg ikke.

Ekskjæreste-syndromet.

For spillet sin del hadde jeg kanskje gjenaktivert AoC-kontoen min nå, men jeg har i grunn ikke noe særlig tid til å spille det. Kanskje til sommeren.

Lenke til kommentar
Har det noensinne vært noen mmorpg'er som har gitt fri spilletid til folk som har konto? Og da tenker jeg ikke på 1-2 dagers kompensasjonsdager som gis i forbindelse med nedetid / problemer på serverene.

Jeg kommer ikke på noen tilfeller.

Det er vel faktisk en del MMO-er som har gitt folk en "kom tilbake og se hva vi har gjort siden sist"-gratisuke. EQ2, EvE og LoTRO er de jeg kommer på sånn umiddelbart.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
helt latterlig at de som har kontoer ikke får noe gratis tid.

Har det noensinne vært noen mmorpg'er som har gitt fri spilletid til folk som har konto? Og da tenker jeg ikke på 1-2 dagers kompensasjonsdager som gis i forbindelse med nedetid / problemer på serverene.

Jeg kommer ikke på noen tilfeller.

Faktisk så ser jeg dette som ganske vanlig. Blizzard hadde også noe som ga de som kom tilbake på sin gamle konto noen fordeler. Lotro (som jeg har starta med nå) reklamerer for det en del. Så det skjer.

Lenke til kommentar

Ok, I stand corrected, dog jeg ikke kjenner igjen eksemplene skrevet ovenfor (EVE ga kompensasjon pga korrupte GM's om jeg ikke husker feil? Og EQ er nok litt før min tid :) LOTRO har en 14-dagers trial, men den er vel bare for nye abonnementer. Det skal sies at om du kjøper spillet, så vil den medfølgende spilletiden legges til trial perioden -Noe jeg synes var veldig sporty.

For å spekulere litt: Kan det tenkes at funcom ikke ønsker de "gamle" spillerene tilbake? Servere fulle av "alt var bedre før"-innstillte spillere kan jo slå negativt ut :)

Lenke til kommentar

Dette var på tide, kanskje Funcom's eneste håp om å få tilbake/flere spillere. Hvis det viser at de får et spillertall på et akseptabelt nivå skal jeg nok gi dette spillet en sjangse til, men forløpig gidder jeg ikke å prøve dette etter jeg har hørt at det er et ganske dødt MMO for tiden + dessuten må det utvides litt mer.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått prøve trialen enda?

Jeg holder på med mitt sjette patche forsøk. Første gangen gikk strømmen, tredje gangen falt internettet ut og alle de andre gangene får jeg beskjed om ødelagte filer etter å ha patchet i seks til tolv timer. Denne gangen sier den faktisk bare seks timer som total patcher tid, bedre enn de andre gangene da den vil bruke dagesvis. Synd jeg bare har noen få dager gratis prøvetid igjen!

Dette var dårlig, Funcom! Aldri har noe tatt så lang tid!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...