TST Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dei sjukaste og mest fryktlause soldatane i verda går til krig. Les mer Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 dette spillet så rett og slett deilig ut kommer kanskje til å vurdere å kjøpe det når det kommer, men blant fps spill er det fortsatt MAG som ligger høyest på ønskelisten min Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) bare jeg som fikk et lite HALO flashback fra de bildene? Endret 1. april 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 nei. men vis anmeldelsen her på gamer blir bra så blir det eit kjøp Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sånn rent av bildene så grafikken ut til å skape skikkelig fin stemning... får håpe gameplayet er like bra =) Lenke til kommentar
scrahn Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er nitrist å lese nynorsk. Dere skyver nok vekk fler lesere enn dere tiltrekker. Lenke til kommentar
BF | Synxz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er nitrist å lese nynorsk. Dere skyver nok vekk fler lesere enn dere tiltrekker. Jepp helt enig. Gikk til ign.com for å lese om det pga nynorsk artikkel. Lenke til kommentar
scrahn Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) "Section 8 kjem i salg for Xbox 360 og Playstation 3 i løpet av årets andre kvartal." Nei. Fjerde kvartal. Og PC. :| Endret 2. april 2009 av scrahn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er nitrist å lese nynorsk. Dere skyver nok vekk fler lesere enn dere tiltrekker. Jeg er av en helt motsatt oppfatning. Selv hater jeg å skrive nynorsk, og jeg unngår det som regel i bøker. Når jeg skal lese på Gamer.no derimot synes jeg det er stas med nynorsk. Det føles så norsk, og Gamer har skrevet en del av artiklene sine på nynorsk så lenge jeg kan huske, noe som gir dem et særpreg. Selve spillet fikk jeg Halo-vibber fra, men det er jo ingen dårlig ting. Alt ligger i gjennomførelsen, og jeg ville elsket om det ble et brutalt spill. Supersoldater som kriger frivillig for moro skyld er ikke bare bare. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes artiklene til Øystein Furevik er de beste på hele siden! Og dette tror jeg ikke de hadde vært om de ikke hadde vært på nynorsk. Det blir et gjenkjennelig preg over det siden han er den eneste? her som gjør det. Artiklene hans leser jeg som regel fra begynnelse til siste punktum. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ingenting imot Øystein, som du sier er han flink til å skrive, men jeg må innrømme at jeg også sjekket forumdelen for å se om noen skrev noe om nynorsken... og jeg må si at jeg også synes det er en diger turnoff. Så kan vi danse frem og tilbake lenge om å respektere hverandres skriftspråk osv., men smaken er som baken, alle har én, og svært mange orker rett og slett ikke nynorsk. Da leser jeg heller dansk og svensk som er nærmere mitt eget språk. Bare et lite tips til redaksjonen, selv om dere sikkert avfeier det hele, så er det relativt viktig ifra et markedsstandpunkt å vite hva leserne vil ha Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det kommer til å være nynorsk på Gamer.no så lenge vi har skribenter som har dette som sitt skriftspråk. Punktum. Der har dere vårt standpunkt :-) Flere innlegg om nynorsk i denne tråden blir fjerna uten forvarsel, rett og slett fordi det er en debatt som ikke har noe med Section 8 å gjøre. "Section 8 kjem i salg for Xbox 360 og Playstation 3 i løpet av årets andre kvartal." Nei. Fjerde kvartal. Sant. Rettet dette nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå