OlaHaldor Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kom over en artikkel for no programvare jeg bruker, hvor man i bunnen av artikkelen ser en trailer for et Settlers jeg aldri har sett før. http://www.e-onsoftware.com/showcase/spotl...s/?page=siedler Hva tror dere? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ser veldig ut som en aprilsnarr. ;D Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis du ser videoen helt nederst så ser det ut som veldig mye arbeid for en liten aprilspøk egentlig... Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) *link fjernet av moderator* Er kun på tysk,utgitt i 2008... Endret 6. april 2009 av TCi Link til piratvare fjernet Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvorfor i alle dager ikke oversette til engelsk og legge ut på steam/gamersgate eller lignende tjeneste? Sick.... Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bestille og friske opp tysk kunnskapene da Lenke til kommentar
Tobruk_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Finnes faktisk en add-on til settlers 2 ,som heter "vikings",som oxo bare ble utgitt i tyskland....Hmm...ser at det er flere og flere spill som kommer leeenge før i Tyskland før resten av verden ser de... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Settlers 7 er annonsert! Se video på TheSettlers.com Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Settlers 7 er annonsert! Se video på TheSettlers.com Skeeeeeptisk! Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jøss. Jeg ble bare oppgitt da jeg tittet på Die Siedler Aufbruch der Kulturen tidligere fordi jeg trodde det var et spill som KUN kom på Tysk, men nå ser jeg betydelig lysere på tilværelsen Håper bare en tømmerstokk er en tømmerstokk igjen, og ikke bare "10 wood", så er det garantert kjøp her. Det ser ikke så dumt ut i forhold til de gamle. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Det har vært flere innlegg fra BlueByte utviklere på Ubisoft-forumet for Settlers. De trekker ting fra Settlers 2, 3 og 4, og pakker det inn i en ny grafikkmotor, sammen med noen nye ting, skal man tro det de skriver. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det har vært flere innlegg fra BlueByte utviklere på Ubisoft-forumet for Settlers. De trekker ting fra Settlers 2, 3 og 4, og pakker det inn i en ny grafikkmotor, sammen med noen nye ting, skal man tro det de skriver. Jeg gleder meg! Beste nyheten jeg har hørt på leeenge Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Spiller enda settlers 2 10th anviersary edition jeg. Likte aldri settlers 4,5+. Håper de går tilbake til den enkle spillestilen fra settlers 2. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg vokste opp med Settlers 3, og spiller det den dag i dag av og til på LAN med likesinnede. Det er en fryd! Settlers 4 og 5 fikk jeg aldri sansen for. Settlers 6 var på vei, men langt fra fullkomment. Gleder meg hardt til våren 2010 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 settlers 2 er konge spill, få håpe like bra med bedre gfx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå