Gå til innhold

Scot / Solider till TF2-klan

Anbefalte innlegg

Hej!

Jag vet inte om jag ska skriva på engelska eller inte, men jag försöker på svenska :)

Vi är en europeisk klan som kallar oss "remix". Vi rekryterar från hela Europa, men då jag är den ende skandinaviske medlemmen just nu tänkte jag att jag kanske skulle kunna rekrytera någon från Norge!

Just nu behöver vi en scout som vill spela krig i ligor och PCW'er, och eventuellt en solider. Vi har just startat upp och vi vill ha en hygglig person som spelar ganska bra - att ha spelat i klan innan är bra men INGET KRAV.

Vi söker:

En person som har headset, spelar scout (eller solider), har tid att spela med oss på torsdag + söndag kväll som är trevlig och ganska bra.

Språket vi pratar är Engelska och du bör kunna prata det. Vi kräver INTE att du pratar perfekt! Bara vi förstår!

Du bör vara över 16 år gammal med.

Vi erbjuder:

Vi brukar spela public varje dag (eller PCW om det finns folk) och är uppkopplade med headset på vår Mumble-server så man slipper spela ensam!

Intresserad?

Kontakta mig genom att svara här, eller genom att lägga till "probablyx" i din lista med vänner på Steam.

Mvh,

Slickepinne (remix:s medic)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...