mcgroven Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rare er straks klare med mer innhold til Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det blir altså stop'n'swop elementene fra Banjo-Tooie som var brukt for å få enkelte ferdigheter i spillet som overføres til Nuts&Bolts? Vet dere om DLC'et til N&B kreves for å gjøre det? Vet ikke om jeg kjøper det med det første, men Banjo-Tooie er et garantert must-have fra dag èn! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvordan visste jeg at Laland ville poste her? :rolleyes: Men allikevel... Jeg klarer ikke ta noe seriøst i dag. Regner med at dette er sant, men jeg tar alt med en klype salt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fordi Laland er hardcore Banjo-fan. DLC'et ble avslørt igår, og Banjo-Tooie ble annonsert for en påske-slipp allerede i februar. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Banjo-Tooie skal selvsagt kjøpes ja ^^ Tror ikke Nuts&Bolts blir kjøpt, desverre.. Likte ikke demoen over hodet.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skal kjøpe updaten med engang den kommer! Blir nok kjøp på Banjo-Tooie også. Så deilig at man får bonus i Nuts & Bolts ved Banjo-Tooie. Nå får jeg bare ikke håpe at dette er en aprilsnarr. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kjøpte nesten Nuts & Bolts for en stund siden, fordi jeg elsker slike kreative spill ^_^ Men etter å ha prøvd demoen styrte jeg unna på grunn av irriterende og repetitiv bakgrunnsmusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå