mcgroven Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tredje del av Red Faction er ikke langt unna. Les mer Lenke til kommentar
Darkforce Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har ventet på dette forhåndsbestilt for lenge siden enderlig har dem en dato :o) Lenke til kommentar
Raven-A Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Husker godt 1'eren. Det var digg! Var ganske morsomt i multiplayer å sprenge seg gjennom banen og lage store hull og tuneller. Du kunne til og med grave ut en sniper plass langt oppe eller komme deg opp på steder du ellers ikke kune gått vanlig, ga en morsom variasjon i multiplayer! Det som ser litt skuffende ut i 2'eren er at spillet er i Tredjeperson perspektiv, ikke like kult å klatre gjennom tunellene du har sprengt ut viss kameraet er klengende på taket osv <_< Håper på at man kan switche på det. Dette skal prøves! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Til info er dette spill nummer TRE i serien. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 dette blir nok et kjøp for min del,husker at jeg digget det første. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) gleder meg så sykt til dette spillet sandboxinga har et helvetes til potensiale etter det jeg har sett Endret 1. april 2009 av Andyf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå