Gå til innhold

Klart for mer Syberia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syberia (1 og 2) er en av mine absolutte favoritter innenfor sjangeren. Det som jeg er litt skeptisk til er jo at skaperen av spillene Benoît Sokal, har sluttet i Microids og startet eget selskap. Men håper det blir bra uansett.

 

Og hvis noen kommer med at dette er en aprilspøk, så må jeg oppsøke vedkommende og servere kokos til knokene blør.

Endret av robinh
Lenke til kommentar

Klarer bare ikke helt å tro på denne..ivertfall ikke på en dag som dette. Og dette synes jeg hørtes veldig rart ut også :

 

"Det meldes om at spillere kan samarbeide om å løse gåter på tvers av plattformene. Tolker vi pressemeldingen riktig må du faktisk samarbeide på denne måten for å kunne fullføre spillet."

 

Ingenting hadde vært bedre om det ikke var en spøk, men det høres slik ut for min del. Om det ikke er det så er det jo synd for Microïds som med sin ide fremstår som en spøk...

 

Nei dette hører bare mer og mer ut som en spøk:

 

"Syberia 3, the new episode in the adventures of Kate Walker, actually allows those playing on PC and those playing on PS3 to collaborate online, thanks to a simultaneous data exchange and sharing mode on the two platforms. Syberia 3 will therefore see teams of players being formed so as to optimize their chances of reaching the end of the adventure by pooling the abilities of each of the participants. Only PS3 players who have collaborated with PC players, and vice versa, will be able to accompany Kate to the end of the adventure.

 

This innovative gameplay is a first in video gaming, and in particular within the "point & click” adventure segment. Microïds’ ambition is to enable all players, irrespective of their gaming platform, to be able to participate collectively in the adventure so as to live the experience of collaborative gaming. This innovation will be offered for all future Microïds titles and will also be included in games currently being developed at partner studios."

 

Yeah right...

"announces a major collaborative innovation bringing together console and PC manufacturers"

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Som Mikael sier, føler jeg dette ville vært en uhyre kjedelig spøk. Og det er ikke vanlig at selskaper sender ut slike aprilspøker heller.

 

Men jeg er enig i at det høres litt merkelig ut, og jeg stiller meg litt skeptisk til samarbeidskonseptet. Det kan sikkert fungere, men jeg frykter det blir unaturlig i Syberia-settingen. Det er likevel verd å nevne at Microids allerede driver å eksperimenterer med funksjonalitet på tvers av plattformer, med Return to Mysterious Island 2 (som kommer om ikke lenge). Der er det iPhone og PC som "samarbeider".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

På wikipedia står dette: On 1 April 2009 Microïds announced that Syberia 3 would be released on PC and Playstation 3 in June 2010, as an April Fools joke.

Om det stemmer, tja :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Elendig spøk! Har kun spilt eneren, dog ikke hele veien igjennom, men disse spillene var classic! Det er regelrett ONDT å gi folk optimisme til et produkt såpass mange liker med så lite overlegg som her.

 

Hvordan hadde Blizzard-fantastene reagert hvis Diablo III var en spøk?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...