Cyberfrog Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det morsomste hvert år er alle som skal komme og "avsløre" spøken. Dere må nok føle dere ufattelig smarte som klarte å gjennomskue denne. Det er bedre å bare la være å skrive noe og heller le litt av dem som begynner å diskutere dette, og av de som sender mail. Hele poenget blir borte når det står 10 svar under artikkelen om at det er en aprilspøk. Må jo prøve å skjule det faktum at jeg nesten trodde på budskapet. :rolleyes: Men du har et poeng. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Dette var årets aprilspøk fra Gamer.no. Det hadde vært glimrende å få betalt for å kvitte seg med PC-en fra 90-tallet, men våre kjære spillsystemer og konsoller fra barndommen – fungerende eller ei – har en affeksjonsverdi, en følelsesmessig verdi, som ikke kan måles i penger eller vrakpant :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Men du skal ikke se bort ifra at opptil flere hadde byttet inn sin Amiga/Whatever for å få 400,- avslag på en ny konsoll. Jeg hadde aldri gjort det, men det er nok av "sånne" mennesker der ute Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kanskje hatt en "forumfeil" på denne artikkelen til dagen var omme Anbefaler for øvrig å at en titt på Blizzard sine. StarCraft II: http://www.starcraft2.com/features/terran/terratron.xml ("Hell, it's morphin' time") Diablo III: http://www.blizzard.com/diablo3/characters/archivist.xml Denne er feet! Elsker skillsa og ikke minst dialogue tree! Orker ikke engasjere meg i WoW men var noe danse-combat greier på forsiden som jeg regner med er kødd. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Her kan du finne Blizzard sine aprilspøker Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skrev faktisk en mail til dere, Gamer. Hvor mange fikk dere inn? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den fra 2007 var best Lars Monsen spill med Oblivion sin grafikkmotor ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå