TST Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Snart kan du få betalt for å bli kvitt Amigaen din. Les mer Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Vrakpant? Jeg kunne solgt Amigaen min for en GOD slump penger til en eller annen nostalgisk hardcore arcade dude på nettet. Edit: Aha.... datoen. Endret 1. april 2009 av Wartom Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var ganske åpenbart at dette var en aprilsnarr. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tror jeg skulle hatt ganske mye for å pante Amigaen min uansett. Blir jo som å pante en gammel venn Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ahh.. Gleder meg til å lese Blizzard sin spøk! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er ofte sånn at man skal sende mail til et sted med forslag i aprilsnarr-artikler slik at de kan sitte og flire av alle dustene som skriver inn. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skulle ikke forundre meg om dette blir en av dagens bedre spøker. Tror ikke det blir så mange eposter av den dog. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "Som et løft for å fremme kunnskap og hindre forurensning, vurderer nå regjeringen å innføre vrakpant på alle PC-er og spillmaskiner laget før år 2000." haha! For å hindre forurensning faktisk Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skulle ønske dette var sant. Har utrolig mange gamle datamaskiner uten verdi stående, og det hadde vært artig å få penger for dem. Jaja. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Godt forsøk på aprilsnarr, ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg visste det! Like god som alltid. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe, var nesten jeg gikk i fella på denne her. En av de bedre aprilspøkene som jeg har sett på spillsider i dag! Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe.. God spøk! Men skulle ønske det var sant. Har ett par Sega maskiner som jeg gjerne skulle blitt kvitt. De bra spilla har jo kommet ut som nedlastbare på dagens konsoller så. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nokon som har sett artige spøkar frå spel-verdenen? Kikka på ign.com og blizzard, men ikkje funne noko. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det morsomste hvert år er alle som skal komme og "avsløre" spøken. Dere må nok føle dere ufattelig smarte som klarte å gjennomskue denne. Det er bedre å bare la være å skrive noe og heller le litt av dem som begynner å diskutere dette, og av de som sender mail. Hele poenget blir borte når det står 10 svar under artikkelen om at det er en aprilspøk. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 konge eg har altid hatt lyst til å kaste gamle masiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå