Gå til innhold

Syndicate snart tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg leste om dette tidligere følte jeg at hjertet gjorde et lite hopp, og jeg har vært tungpustet siden den gang.

Ble ikke bedre i dag, og nå føler jeg at et glis presser seg på, muligens etterfulgt av en skadefro latter. Fingrene skjelver og jeg får mageknip.

Dette er som en våt drøm come true. For meg er syndicate en av min spillhistories største opplevelser, og jeg aner ikke hvor mange timer jeg har logget på american revolt. For den som ikke har spillt syndicate kan jeg beskrive det som like enkelt som det er genialt og Rått, ja med stor R.

Syndicate 2 var en stor skuffelse for meg, og muligens går min råhese latter, som nå brer seg rundt i rommet og skremmer stakkaren ved siden av her, over til tåredryppende gråt og evig angst for nye remakes av geniale klassikere, men intill det skjer konverterer jeg til religion og ber til det som måtte finnes av over og underguder om at Starbreeze og EA ikke føkker opp syndicate nok en gang.

Lenke til kommentar

JAAAA konge! Dette har jeg drømt om lenge, får håpe det beholder den samme stemningen som originalen!

Forelrene mine mente at spillet var for voldelig når jeg var liten så jeg fikk ikke lov til å spille det. Nettopp derfor var det ekstremt spennendes å spille det sammen med bestekompisen når vi var hjemme alene. Ikke bare var spillet spennendes (når agentene kom og musikken skiftet så fikk vi angst), men det var like nervepirrende å høre etter om mamma og pappa kom hjem. Enkle gleder før i tiden :lol:

Husker ennå kodene som vi brukte når vi sto fast (det var et veldig vanskelig spill for smårollinger):

robabank = masse penger

watchtheclock = tiden gikk veldig fort slik at man slapp å vente på at våpen og teknologi skulle forske seg ferdig.

"gleder seg*

Lenke til kommentar
Da jeg leste om dette tidligere følte jeg at hjertet gjorde et lite hopp, og jeg har vært tungpustet siden den gang.

Ble ikke bedre i dag, og nå føler jeg at et glis presser seg på, muligens etterfulgt av en skadefro latter. Fingrene skjelver og jeg får mageknip.

Dette er som en våt drøm come true. For meg er syndicate en av min spillhistories største opplevelser, og jeg aner ikke hvor mange timer jeg har logget på american revolt. For den som ikke har spillt syndicate kan jeg beskrive det som like enkelt som det er genialt og Rått, ja med stor R.

Syndicate 2 var en stor skuffelse for meg, og muligens går min råhese latter, som nå brer seg rundt i rommet og skremmer stakkaren ved siden av her, over til tåredryppende gråt og evig angst for nye remakes av geniale klassikere, men intill det skjer konverterer jeg til religion og ber til det som måtte finnes av over og underguder om at Starbreeze og EA ikke føkker opp syndicate nok en gang.

Det som er sørgerlig er at Starbreeze og EA ønsker å tenke nytt. Det betyr vel en sørgerlig smørje av et spill som skal melke lisensen. Er av natur skeptisk til alle oppfølgere som ikke har med de originale utviklerne på laget

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både Syndicate og Syndicate Wars mye, og kan ikke huske at jeg ble skuffet over SW. jeg var jo ikke gammel da, så jeg var jo mye mindre kresen, men allikevel ...

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både Syndicate og Syndicate Wars mye, og kan ikke huske at jeg ble skuffet over SW. jeg var jo ikke gammel da, så jeg var jo mye mindre kresen, men allikevel ...

Vell, som jeg skrev så fungerte ikke det spillet for meg personlig. Spillet kom i "3D", men det var ikke like pent som det første. Videre syntes jeg ikke det fungerte like godt gameplaymessig og jeg hadde ikke like god kontroll. Mulig det var jeg som hadde vanskelig for å tilpasse meg en 3D verden og ikke gav det nok tid. Men jeg hoppet i allefall heller tilbake til det første spillet som jeg syntes var mye bedre i forhold.

Lenke til kommentar

"EA Partners synes det er usedvanlig spennende å gi nøklene til en av våre mest kritikerroste serier til Starbreeze Studios."

Er vel ikke EA's kritikerroste serie noe annet sted enn pA papiret. At de eier navnet gir dem ikke Eren for tidligere bragder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...