EC Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Lian Li har kommet med noen riktig pene deksler som skal skjule beige drev. Vi har tatt en titt på dem - er dette noe man bør ha? Det finner du ut her. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Pene saker det der. Hyggelig pris også! Må jo være ypperlig for alle som ikke har verktøy for og gjøre det på gammelmåten. Men jeg må nok innrømme at sistnevnte metode gir et ennå mer smooth resultat, etter min smak da. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Finner ikke de på Mp.no jeg.. Er det bare meg som ikke ser de eller? Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 De er ikke kommet inn enda, men det tar nok ikke lang tid. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ok, det jeg tenkte meg.. Så disse på xoxide.com, og holdt på å kjøpe de.. men frakta blei dyr.. så nå jubler jeg Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bare meg eller er det fargeforskjell mellom dekslet og selve kassa . SÅ slik ut på bildene. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hmm Bestillte meg 3x 5 1/2 deksler nå fra mp.. har pc-70USB,men utrifra bildene på overklokking.no i testen av pc-75usb ser det ikke ut som det er hull forant til å montere de i 5 1/2 plassene.. Er på jobben,så¨får ikke sett på kabinettet mitt før senere..men hvis jeg ikke har sånne feste hull,så må jeg borre hull da? det er jo litt tett løsning syns jeg.. Så det jeg lurer på.. er om det faktisk er hull der? eller hvordan festa du frontdekslet? Miracl Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Til vidar / yummy..den som testa disse frontdekslene.. Disse ble testet ut i et Lian Li PC75-usb right? Da må du ha borra hull i fronten får å få montert frontdekslet.. For de Pc-70/75 jeg har sett har ikke hull i fronten. og jeg har ikke hull selv i mitt pc-70usb.. så da må jeg borre litt.. Men hvorfor er de ikke noe info i artiklen om at man må drive å drille hull i Pc70+ kabinettene? Vet midi-tower lian li kabinetter har disse hullene og nyere pc-70 har det sikkert og.. men kjedelig for oss som ikke har sånne hull.. Miracl.. Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 funker dem på Chieftec Dragon tårn og q-tec? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå har Microplex fått inn 5 1/4" frontdekslene Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 På mitt PC75 USB måtte jeg bore hull for dekslene, men det var gjort på no time. På andre kabinetter skal det ikke være nødvendig å foreta seg noe. For dere som skal kjøpe dekslene, men ikke har hullene i kabinettet, er alt du trenger å gjøre å plassere dekslet over brønnen det skal sitte på, markere hvor hullene skal være og så bore opp. Det hele er gjort på under 5 minutter. Det er ingen fargeforskjell - kameraet mitt er av og til lite samarbeidsvennlig. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Endelig fikk jeg de nye Lian Li Frontene mine fra Microplex.. Har Pc-70usb,så måtte frem med drill og borre litt,tok 10 min.. brukte 3,5mm borr.. Ble ganske bra syns jeg.. http://home.broadpark.no/~aroed/lifront.jpg Litt farge forskjell når man tar bilde med blitz,men syns ikke ellers.. anbefaler alle som har lian li å kjøpe sånne ______________________ edit: Fjernet bildet, det var altfor stort. Legg evt. inn thumbnail. - Novec ______________________ Lenke til kommentar
kvamzi Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Er det mulig å montere disse dekslene på et LePont SF-201B kabinett? Er det stor forskjell på fargen mellom dekslene og LePont kabinettet i sorte utgaver? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 passer de til Addtronics ET6896AB? Link: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...6896AB&toc=3020 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du får den nok til å passe, men det kan hende du vil få problemer med drevskinnene. Du må også huske at fronten på dette kabinettet er i plast, noe som ikke vil passe helt godt med disse drevdekslene. Det kan godt hende at det beste alternativet for deg rett og slett er å lakke drevene dine matt svart. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du får den nok til å passe, men det kan hende du vil få problemer med drevskinnene. Du må også huske at fronten på dette kabinettet er i plast, noe som ikke vil passe helt godt med disse drevdekslene. Det kan godt hende at det beste alternativet for deg rett og slett er å lakke drevene dine matt svart. snakker du nå om Addtronics ET6896AB? eller lepont 201?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg mener Addtronics kabinettet. Utseendemessig vil de nok passe bra på LePont, men du må nok modifisere litt der også. Det blir uansett vesentlig enklere og bedre enn på Addtronics. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ok, da blir det spraying. blir illefall billig Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er det mulig å bruke disse dekslene med slot-in drev?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Det er nok mulig, men resultatet vil nok helst være ødelagte CD-plater. Men slot-in -drev har den fordelen at det er lett å kutte hull foran slot'en i et av dekslene som fulgte med kabinettet. En annen mulighet er å feste noe filt (f.eks. fra en pusseklut for briller) på baksiden av luken, slik at den ikke skraper opp CD/DVD-platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå