Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg fikk meldig i timen om at mor var gravid. Ble litt sur, da jeg har nok av søsken fra før. Heldighvis var det en snarrapril. Uffda Så hele klassen hørte det, eller? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Btw det viruset alle snakker om er ikke en aprilspøk. De som har laget det sender det ut på 1. april slik at folk skal tro det er en spøk.(Helt sant) Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har ikke blitt forsøkt lurt av noen jeg ;/ Men en jeg kjenner på facebook posta at KoRn kommer til trondheim..Skal innrømme at jeg gikk på den helt til jeg leste kommentarene under Kjedelig å gå fra gledesrus til vemodig latter Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Når jeg entra gamer.no i går morges, og beveget musa over bildene, så spratt disse nedover på siden og forsvant, var dette en bevist handling fra gamer.no som en aprilspøk , eller var det bare hos meg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei. Det var helt tilfeldig at en kodet hendelse skjedde på alle bildene du streifet musen din over på 1. April. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Btw det viruset alle snakker om er ikke en aprilspøk. De som har laget det sender det ut på 1. april slik at folk skal tro det er en spøk.(Helt sant) Hvilket virus? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 SMS samtale Venn (00:43): Hah. D e 1. april å eg tenkte å lura dg ud av søvnen din me denne mellingen. [...] Meg (06:55): Dust, nå våkna eg Venn: (07:01): Haha Meg: (07:04): Aprilsnarr, eg hadde lyden av Venn (07:06): Dr tog du mg altså xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå