mcgroven Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ryktene går om at Sony vil satse på streaming av spill. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har Sony begynt å spre rykter om store nyheter bevisst akkurat nå? Først svirrer det rykter om en stor annonsering, så bekreftes det at PS2 skal settes ned i pris. Nå er det i tillegg snakk om en helt ny OnLive-tjeneste. De har fanget oppmerksomheten min i hvert fall. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Glemte nesten å se på kalenderen. Hvorfor i alle dager skulle Sony, med Blu-Ray, ønske å streame spill? De har 50gb å gå på, og en sterk maskin til å jobbe med det! Nekter å tro på det her, ihvertfall før på torsdag/neste pressemelding. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenker meg at det skal være mulig å laste ned spill jeg, og at det fungerer som en torrentserver i hver PS3? "Steam med opplastning" ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hadde vært kult om dem streamet maskinkraft...juice opp din PS3 til det dobbelte. Drooool! Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke noe ville vært bedre enn å bli kvitt fysiske spill. Hater å finne dem frem når jeg skal spille noe, bytte plater osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå